05.03.2021. | iedzīvotājiem
Turpinās ikgadējo patēriņa pārskatu izsūtīšana mājsaimniecību klientiem, kuri par patērēto dabasgāzi norēķinās pēc Izlīdzinātā maksājuma metodes

Klienti, kuri saskārušies ar ikgadējo patēriņa pārskatu saņemšanas aizkavēšanos šī gada sākumā, saņems tos līdz marta beigām. Lielākajai daļai klientu šie pārskati jau ir nosūtīti. Patēriņa pārskati no 2021. gada vizuāli un saturiski atšķirsies no iepriekš saņemtajiem.

Lasīt vairāk
26.02.2021. | iedzīvotājiem
Rūpējoties par apmeklētāju drošību, veikalu tīkls Maxima maina rēķinu apmaksas laikus

Saistībā ar valdības ierobežojumiem attiecībā uz veikalu noslodzi, apmaksāt rēķinus veikalu tīklā “Maxima” var no plkst. 8:00 līdz 10:00 un no plkst. 20:00 līdz 22:00

Lasīt vairāk
19.02.2021. | finanses
Latvijas Gāze ir noslēgusi jaunu kredītlīnijas līgumu ar “OP Corporate Bank plc” Latvijas filiāli

Lai nodrošinātu finansējumu dabasgāzes iegādei nākamajām divām dabasgāzes iesūknēšanas sezonām, Latvijas Gāze ir noslēgusi jaunu kredītlīnijas līgumu ar “OP Corporate Bank plc” Latvijas filiāle, tādējādi turpinot aizsākto sadarbību.

Lasīt vairāk
18.01.2021. | iedzīvotājiem
Uz mūsu klientu pēdējā laikā biežāk uzdotajiem jautājumiem atbild Latvijas Gāze klientu serviss

2020. gadā uzsākam vērienīgas izmaiņas iekšējo procesu uzlabošanā, kā arī ieviesām jaunu klientu apkalpošanas portālu un norēķinu sistēmu, lai paplašinātu piedāvāto pakalpojumu klāstu saviem klientiem un ievērotu neatkarības prasības starp Tirgotāju un Sadales sistēmas operatoru. Šīs pārmaiņas ir izraisījušas klientu jautājumus, tāpēc publicējam atbildes uz pēdējā laikā biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Lasīt vairāk
12.01.2021. | iedzīvotājiem
Noslēgusies mājsaimniecību klientu datu pārnešana uz jauno norēķinu sistēmu un jauno pašapkalpošanās portālu

2020. gada nogalē esam paveikuši noslēdzošo pāreju uz jauno pašapkalpošanās klientu portālu un norēķinu sistēmu, kas tika uzsākta, lai nodrošinātu Enerģētikas likumā noteiktās neatkarības prasības.

Lasīt vairāk