
Klienti, kuri saskārušies ar ikgadējo patēriņa pārskatu saņemšanas aizkavēšanos šī gada sākumā, saņems tos līdz marta beigām. Lielākajai daļai klientu šie pārskati jau ir nosūtīti. Patēriņa pārskati no 2021. gada vizuāli un saturiski atšķirsies no iepriekš saņemtajiem.

Saistībā ar valdības ierobežojumiem attiecībā uz veikalu noslodzi, apmaksāt rēķinus veikalu tīklā “Maxima” var no plkst. 8:00 līdz 10:00 un no plkst. 20:00 līdz 22:00

Lai nodrošinātu finansējumu dabasgāzes iegādei nākamajām divām dabasgāzes iesūknēšanas sezonām, Latvijas Gāze ir noslēgusi jaunu kredītlīnijas līgumu ar “OP Corporate Bank plc” Latvijas filiāle, tādējādi turpinot aizsākto sadarbību.

2020. gadā uzsākam vērienīgas izmaiņas iekšējo procesu uzlabošanā, kā arī ieviesām jaunu klientu apkalpošanas portālu un norēķinu sistēmu, lai paplašinātu piedāvāto pakalpojumu klāstu saviem klientiem un ievērotu neatkarības prasības starp Tirgotāju un Sadales sistēmas operatoru. Šīs pārmaiņas ir izraisījušas klientu jautājumus, tāpēc publicējam atbildes uz pēdējā laikā biežāk uzdotajiem jautājumiem.

2020. gada nogalē esam paveikuši noslēdzošo pāreju uz jauno pašapkalpošanās klientu portālu un norēķinu sistēmu, kas tika uzsākta, lai nodrošinātu Enerģētikas likumā noteiktās neatkarības prasības.