Rezultāti: 20

18.01.2021.
|
iedzīvotājiem
Uz mūsu klientu pēdējā laikā biežāk uzdotajiem jautājumiem atbild Latvijas Gāze klientu serviss
2020. gadā uzsākam vērienīgas izmaiņas iekšējo procesu uzlabošanā, kā arī ieviesām jaunu klientu apkalpošanas portālu un norēķinu sistēmu, lai paplašinātu piedāvāto pakalpojumu klāstu saviem klientiem un ievērotu neatkarības prasības starp Tirgotāju un Sadales sistēmas operatoru. Šīs pārmaiņas ir izraisījušas klientu jautājumus, tāpēc publicējam atbildes uz pēdējā laikā biežāk uzdotajiem jautājumiem.

12.01.2021.
|
iedzīvotājiem
Noslēgusies mājsaimniecību klientu datu pārnešana uz jauno norēķinu sistēmu un jauno pašapkalpošanās portālu
2020. gada nogalē esam paveikuši noslēdzošo pāreju uz jauno pašapkalpošanās klientu portālu un norēķinu sistēmu, kas tika uzsākta, lai nodrošinātu Enerģētikas likumā noteiktās neatkarības prasības.