
2020. gadā uzsākam vērienīgas izmaiņas iekšējo procesu uzlabošanā, kā arī ieviesām jaunu klientu apkalpošanas portālu un norēķinu sistēmu, lai paplašinātu piedāvāto pakalpojumu klāstu saviem klientiem un ievērotu neatkarības prasības starp Tirgotāju un Sadales sistēmas operatoru. Šīs pārmaiņas ir izraisījušas klientu jautājumus, tāpēc publicējam atbildes uz pēdējā laikā biežāk uzdotajiem jautājumiem.

2020. gada nogalē esam paveikuši noslēdzošo pāreju uz jauno pašapkalpošanās klientu portālu un norēķinu sistēmu, kas tika uzsākta, lai nodrošinātu Enerģētikas likumā noteiktās neatkarības prasības.

Šī gada nogalē veiksim noslēdzošo pāreju uz jauno pašapkalpošanās klientu portālu un norēķinu sistēmu, kas saistīta ar vērienīgu klientu datu pārnešanu, tādējādi pabeidzot šajā gadā uzsākto informācijas tehnoloģiju sistēmas modernizāciju, kas tika uzsākta, lai nodrošinātu Enerģētikas likumā noteiktās neatkarības prasības.

Esam uzsākuši vērienīgu informācijas tehnoloģiju sistēmas modernizāciju, kas ir būtisks solis Latvijas Gāzes pakalpojumu attīstībā.

Lai neradītu riskus klientu un darbinieku veselībai, Latvijas Gāze ir pieņēmusi lēmumu turpināt nodrošināt klientu apkalpošanu tikai attālināti.

Mēs nepārtraukti pilnveidojam klientu attālināto apkalpošanu, rūpējoties par klientu ērtībām un pakalpojumu pieejamību. Jau šobrīd esam paplašinājuši maksājumu veikšanas iespējas klientu portālā, paredzot iespēju norēķināties, izmantojot populārāko banku internetbankas un maksājumu kartes. Tāpat Latvijas Gāzes mājaslapā iespējams samaksāt cita klienta, piemēram, vecāku rēķinu.