
Izmaiņas ir saistītas gan ar dabasgāzes cenu pieaugumu globālajos tirgos, gan ar sadales sistēmas operatora Gaso pakalpojumu tarifa grozījumiem, ko vēl šā gada 30. aprīlī apstiprināja Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK).

Uzlabojoties epidemioloģiskajai situācijai valstī, no 1. jūnija rēķinu apmaksa Maxima veikalos atkal pieejama bez laika ierobežojuma – veikala darba laikā.

Rūpējoties par klientu ērtībām, papildus jau esošajiem reģistrācijas veidiem – autorizācijai portālā ar internetbanku un eParakstu, esam ieviesuši reģistrāciju klientu portālā, izmantojot e-pastu un paroli.

Klienti, kuri saskārušies ar ikgadējo patēriņa pārskatu saņemšanas aizkavēšanos šī gada sākumā, saņems tos līdz marta beigām. Lielākajai daļai klientu šie pārskati jau ir nosūtīti. Patēriņa pārskati no 2021. gada vizuāli un saturiski atšķirsies no iepriekš saņemtajiem.

Saistībā ar valdības ierobežojumiem attiecībā uz veikalu noslodzi, apmaksāt rēķinus veikalu tīklā “Maxima” var no plkst. 8:00 līdz 10:00 un no plkst. 20:00 līdz 22:00

2020. gadā uzsākam vērienīgas izmaiņas iekšējo procesu uzlabošanā, kā arī ieviesām jaunu klientu apkalpošanas portālu un norēķinu sistēmu, lai paplašinātu piedāvāto pakalpojumu klāstu saviem klientiem un ievērotu neatkarības prasības starp Tirgotāju un Sadales sistēmas operatoru. Šīs pārmaiņas ir izraisījušas klientu jautājumus, tāpēc publicējam atbildes uz pēdējā laikā biežāk uzdotajiem jautājumiem.