21.12.2020. | iedzīvotājiem
Norēķinu sistēmas modernizācijas laikā Latvijas Gāze pakalpojumi gada nogalē būs pieejami daļēji

Šī gada nogalē veiksim noslēdzošo pāreju uz jauno pašapkalpošanās klientu portālu un norēķinu sistēmu, kas saistīta ar vērienīgu klientu datu pārnešanu, tādējādi pabeidzot šajā gadā uzsākto informācijas tehnoloģiju sistēmas modernizāciju, kas tika uzsākta, lai nodrošinātu Enerģētikas likumā noteiktās neatkarības prasības.

Lasīt vairāk
13.11.2020. | iedzīvotājiem
Klientu datu pārnešana uz jauno norēķinu sistēmu un klientu portālu

Esam uzsākuši vērienīgu informācijas tehnoloģiju sistēmas modernizāciju, kas ir būtisks solis Latvijas Gāzes pakalpojumu attīstībā.

Lasīt vairāk
04.11.2020. | pārvaldība | ilgtspēja
Latvijas Gāze iegūst EcoVadis sudraba godalgu par ilgtspējīgu uzņēmējdarbību

Veicot detalizētu auditēšanas procedūru, EcoVadis – viens no pasaules uzticamākajiem biznesa ilgtspējas novērtētājiem, Latvijas Gāzei piešķir sudraba godalgu.

Lasīt vairāk
21.10.2020. | uzņēmumiem | biometāns | ilgtspēja
Dabasgāze un biometāns – autotransporta nākotne

Dabasgāzei un biometānam ilgtermiņā būs nozīmīga loma kravu un pasažieru transportā, taču alternatīvās degvielas lietošanas veicināšanai ir nepieciešama gan infrastruktūra, gan fiskālais un finanšu atbalsts, gan Eiropas Savienību (ES) politiku pārskatīšana, secināja eksperti diskusijā “Gāze un transports. Mīti. Realitāte. Ieguvumi”. Sarunas galvenais temats bija starptautisko klimata mērķu sasniegšana, saglabājot transporta uzņēmumu konkurētspēju.

Lasīt vairāk
12.10.2020. | iedzīvotājiem
Rūpējoties par mūsu klientiem un darbiniekiem turpinām darbu attālināti

Lai neradītu riskus klientu un darbinieku veselībai, Latvijas Gāze ir pieņēmusi lēmumu turpināt nodrošināt klientu apkalpošanu tikai attālināti.

Lasīt vairāk
06.10.2020. | pārvaldība
Latvijas Gāze - mīlēts un zaļš zīmols

Jau sešpadsmito reizi veiktais pētījums un izveidotais “Baltijas mīlētāko zīmolu tops” ļauj iepazīties ar Latvijā un Baltijā novērtētākajiem zīmoliem. Tops palīdz uzņēmumiem gūt ieskatu sabiedrības viedoklī un uzzināt, kā novērtēts tieši viņu veidotais zīmols. Topā veidošanas procesā tiek izpētīti vairāk nekā 500 populārākie zīmoli, kuri tiek vērtēti dažādās kategorijās.

Lasīt vairāk