Šī gada nogalē veiksim noslēdzošo pāreju uz jauno pašapkalpošanās klientu portālu un norēķinu sistēmu, kas saistīta ar vērienīgu klientu datu pārnešanu, tādējādi pabeidzot šajā gadā uzsākto informācijas tehnoloģiju sistēmas modernizāciju, kas tika uzsākta, lai nodrošinātu Enerģētikas likumā noteiktās neatkarības prasības.
Jēkabpils ir viena no pirmajām pilsētām, kurā darbojas komerctransports ar CNG dzinēju. Autobusu flotes atjaunošana ar septiņām CNG mašīnām Jēkabpilī ir ļāvusi saglabāt līdzšinējo braukšanas pamattarifu – 0,50 eiro – un atlaides, piemēram, bezmaksas braucienus skolēniem, stāsta SIA “Jēkabpils autobusu parks” valdes priekšsēdētājs Jānis Ščerbickis.
Esam uzsākuši vērienīgu informācijas tehnoloģiju sistēmas modernizāciju, kas ir būtisks solis Latvijas Gāzes pakalpojumu attīstībā.
Dabasgāzei un biometānam ilgtermiņā būs nozīmīga loma kravu un pasažieru transportā, taču alternatīvās degvielas lietošanas veicināšanai ir nepieciešama gan infrastruktūra, gan fiskālais un finanšu atbalsts, gan Eiropas Savienību (ES) politiku pārskatīšana, secināja eksperti diskusijā “Gāze un transports. Mīti. Realitāte. Ieguvumi”. Sarunas galvenais temats bija starptautisko klimata mērķu sasniegšana, saglabājot transporta uzņēmumu konkurētspēju.
Šī gada 13. oktobrī Latvijas Gāze rīkotās konferences “Gāze un transports. Mīti. Realitāte. Ieguvumi.” ietvaros noritēja paneļdiskusija, kurā eksperti un klātesošie sprieda par iespējām samazināt siltumnīcefekta gāzes (SEG) emisijas transportā, lai sasniegtu starptautiski izvirzītos klimata mērķus, vienlaikus saglabājot uzņēmēju konkurētspēju.
Lai neradītu riskus klientu un darbinieku veselībai, Latvijas Gāze ir pieņēmusi lēmumu turpināt nodrošināt klientu apkalpošanu tikai attālināti.