Kur ir iespējams iesniegt skaitītāja rādījumus

Skaitītāju rādījumu pieņemšanu un apstrādi nodrošina sadales sistēmas operators, tāpēc vislabāk rādījumus ir nodot AS Gaso pieejamajos veidos.

Jūsu ērtībai esam nodrošinājuši iespēju nodot rādījumus arī Latvijas Gāzes klientu portālā.

Kad ir jāiesniedz skaitītāja rādījumi

Rādījumu iesniegšana notiek 3 reizes gadā:

  • Uz tarifu maiņu divreiz gadā: uz 30. jūniju un 31. decembri
  • Pārskata perioda beigās

Pārskata perioda datums katram klientam ir individuāls. Pirms kārtējā pārskata beigu datuma Jūs saņemsiet vēstuli e-pastā un klientu portālā vai pastā ar aicinājumu ziņot rādījumus.

Savukārt uz tarifu maiņu saņemsiet atgādinājumu ziņot rādījumus, ja dabasgāzi izmantojat apkurei. Ja izmantojat dabasgāzi tikai ēdiena gatavošanai, lai neaizmirstu iesniegt rādījumus, aicinām reģistrēties klientu portālā. Pēc reģistrēšanās atgādinājumus saņemsiet klientu portālā un uz e-pastu.

Kādi ir tālākie soļi?

Kad rādījumi būs iesniegti, saņemsiet pārskatu. Ja būsiet reģistrējušies klientu portālā, pārskatu saņemsiet portālā un uz e-pastu, savukārt, ja nebūsiet reģistrējušies, pārskatu saņemsiet pa pastu.

Pārskatā būs norādīts Jūsu abonenta numurs (tas jānorāda veicot maksājumus), izlīdzinātais mēneša patēriņš, kopējais ikmēneša maksājums par dabasgāzi.

Uzziniet vairāk par maksājumu veikšanu un par aktuālajiem tarifiem!