KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS

darbam Kontaktu Centrā

MĒS SAGAIDĀM

  • Uz klientu vajadzībām orientētu attieksmi ar vēlmi palīdzēt rast risinājumus un sniegt atbildes uz klientu jautājumiem
  • Pieredzi klientu apkalpošanā – zvanu centrā un rakstiskajā komunikācijā ar klientiem
  • Spēju izprast sistēmas un procesus
  • Teicamas latviešu un krievu valodas prasmes, angļu valodas prasmes vēlamas
  • Teicamas komunikācijas prasmes klientu apkalpošanā gan mutiski, gan rakstiski
  • Orientēšanos uz mērķa sasniegšanu un darba snieguma rādītāju izpildi
  • Precizitāti, spēju apkopot informāciju, aktīvu, draudzīgu dzīves uztveri, veselīgu sacensības garu
  • Ļoti labas datorprasmes

DARBA PIENĀKUMI

  • Klientu apkalpošana telefoniski un rakstiski jautājumos par dabasgāzes tirdzniecības līgumiem un norēķiniem
  • Vienkāršoti izklāstīt sarežģīto
  • Informācijas reģistrēšana uzskaites un norēķinu sistēmā

MĒS PIEDĀVĀJAM

  • Terminētu līgumu uz noteiktu laiku līdz 15 mēnešiem, ar iespēju to pagarināt
  • Atalgojumu, sākot no 800 EUR pirms nodokļu nomaksas (par pilnu slodzi), atkarībā no izpildītā darba apjoma
  • Darbu no mājām
  • Attālinātam darbam visu nepieciešamo tehnisko aprīkojumu un atbalstu


Interesentus lūdzam sūtīt savu CV un pieteikuma vēstuli uz e-pastu personals@lg.lv līdz 2021. gada 26. septembrim.

Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks izmantoti atlases veikšanai. Iesniedzot pieteikumu, Jūs apstiprināt, ka esat iepazinies ar personas datu apstrādes paziņojumu un atzīstat to par sev saistošu.

Mēs patiesi novērtējam katru pieteikumu, ko saņemam, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies tikai ar pretendentiem, kuru CV tiks izvirzīti uz nākamo atlases kārtu!