Lai neradītu riskus klientu un darbinieku veselībai, A/S “Latvijas Gāze” ir pieņēmusi lēmumu turpināt nodrošināt klientu apkalpošanu attālināti, izmantojot tālruņa zvanus, e-saraksti, klientu portālu un pasta pakalpojumus. Klientu apkalpošanas centrs Vagonu ielā 20, Rīgā, apmeklētājiem ir slēgts.
Šāds lēmums ir pieņemts, sekojot Saeimā pieņemtā likuma “Par valsts apdraudējuma un tā seku novēršanas un pārvarēšanas pasākumiem sakarā ar Covid – 19 izplatību” rekomendācijām, kas iesaka atjaunot pakalpojumu saņemšanu klātienē tikai tad, ja tos nav iespējams sniegt attālināti.
Kamēr Klientu apkalpošanas centrs turpinās strādāt attālināti, aicinām mūsu pakalpojumus izmantot elektroniski ! Jūsu ērtībai ir pieejami vairāki saziņas veidi :
- no 1. jūnija ir ieviests jauns informatīvā tālruņa numurs – 67869866 līdzšinējā paaugstinātās maksas numura 1855 vietā. 67869866 ir standarta tālruņa numurs, un lielākajai daļai klientu saskaņā ar tarifu plānu zvans uz šo tālruni ir bezmaksas;
- ir paplašinātas attālinātās maksāšanas iespējas - AS “Latvijas Gāze” rēķinus iespējams apmaksāt mājas lapā un klientu portālā ar bankas maksājumu kartēm;
- maksājumu veikšana, skaitītāju rādījumu nodošana – klientu portālā https://mans.lg.lv ;
- līgumu noslēgšana - https://ligumi.lg.lv ;
Ar mums var sazināties arī rakstot e-pastu uz info@lg.lv, nosūtot ziņojumu klientu portālā vai zvanot uz info tālruni 67869866 darba dienās no 8:00-18:00.