- Līgumi (17)
- Norēķini (25)
- Skaitītāju rādījumi (10)
- Klientu portāls (5)
- Dabasgāzes pieslēgums (8)
- Dabasgāzes tirgus (3)
- Informācija par dabasgāzes tirgus atvēršanu no 2023.gada 1.maija (6)
- Mantiniekiem (8)
Populāri jautājumi
Kā es varu noslēgt līgumu?
Līgumu visērtāk noslēgt mājaslapā, aizpildot pieteikumu. Līgumu 5 darba dienu laikā nosūtīsim uz Jūsu norādīto e-pasta adresi.
Ja Jums nav pieejama internetbanka vai e-paraksts, līgumu varat noslēgt, aizpildot pieteikumu līguma slēgšanai un atsūtot to parakstītu skenētā vai fotografētā veidā mums uz e-pasta adresi info@lg.lv, vai pa pastu uz Aristida Briāna iela 6, Rīgā, Latvija, LV-1001 - mēs sagatavosim un nosūtīsim līgumu uz Jūsu norādīto e-pasta vai pasta adresi.
Ja Jums ir radušies jautājumi saistībā ar pieteikuma aizpildīšanu, aicinām zvanīt uz mūsu informatīvo tālruni 67869866 vai sūtīt e-pastu uz info@lg.lv.
Kādi dokumenti nepieciešami līguma noslēgšanai?
Nepieciešams aizpildīt un iesniegt pieteikumu mājaslapā vai aizpildīt pieteikumu līguma noslēgšanai, norādot īpašuma lietošanas pamatojumu un atsūtīt mums uz e-pasta adresi info@lg.lv.
- Ja Jūs līgumu vēlaties slēgt citas personas (pilnvaras devēja) vārdā, lūdzam pievienot pilnvaras kopiju.
- Ja Jūs īrējat vai nomājat īpašumu, lūdzam pievienot īpašnieka piekrišanu līguma noslēgšanai vai citu dokumentu, piemēram, īres vai nomas līgumu, kurā redzamas īpašnieka piešķirtās tiesības Jums noslēgt dabasgāzes tirdzniecības līgumu attiecīgajā īpašumā.
- Ja īpašumā nav dabasgāzes pieslēgums, pirms līguma slēgšanas, lūdzam sazināties ar sadales sistēmas operatoru GASO.
Kur es varu iesniegt skaitītāja rādījumus?
Iesniegt skaitītāju rādījumus iespējams:
- Klientu portālā
- Mūsu mājaslapā, norādot savu abonenta numuru vai līguma numuru.
- GASO klientu portālā
- Zvanot GASO uz numuru 67369938
- Sūtot īsziņu uz 155 formātā: RAD A00000000 Rādījums
A00000000 vietā ievadiet Jūsu objekta tirgus numuru (atrodams klientu portālā un rēķinā).
Rādījums vietā ievadiet skaitītāja rādījumu veselos kubikmetros.
Video pamācība
Nevaru iesniegt skaitītāja rādījumu. Ko man tagad darīt?
- Nepaspēju paziņot skaitītāja rādījumu tā iesniegšanas periodā.
Skaitītāja rādījumus var iesniegt katru mēnesi tikai konkrētajos datumos – no 27. datuma līdz nākamā mēneša 1. darba dienai. Šajā gadījumā rēķinu izrakstīsim, pamatojoties uz GASO aprēķināto patēriņu. Aicinām nākošajā iesniegšanas periodā nodot faktisko skaitītāja rādījumu, korekcijas tiks veiktas automātiski arī par iepriekšējo periodu un tos atspoguļosim nākošajā rēķinā.
- Mēģinu iesniegt skaitītāja rādījumu gan klientu portālā, gan mājaslapā, bet rāda sistēmas kļūdu un, ka rādījumu dati šobrīd nav pieejami.
Pārliecinieties, ka jums ir spēkā esošs līgums ar mums. Ja līgums ir aktīvs, tad šāds paziņojums tiek atrādīts, ja notikusi tehniskā problēma un no GASO nesaņemam skaitītāju rādījumu datus. Šajā gadījumā mēģiniet iesniegt rādījumus klientu portālā vēlāk vai arī tos iesniedziet ar SMS palīdzību. Detalizētā instrukcija rādījumu iesniegšanai ar SMS ir pieejama ŠEIT.
- Iepriekš biju kļūdaini ievadījis lielāku rādījumu nekā ir faktiskais un neizdodas to izlabot uz mazāku.
Mūsu mājaslapā iesniegto skaitītāja rādījumu par kārtējo mēnesi var izlabot pats, kamēr ir atvērts ziņošanas periods. Pēc šī perioda beigām, Jūsu iesniegto rādījumu var labot tikai sadales sistēmas operators GASO (sūtiet e-pastu info@gaso.lv)
- Vēlos iesniegt mazāku skaitītāja rādījumu, nekā ir GASO aprēķinātais, bet sistēma izrēķina ļoti lielu patēriņu, kas neatbilst patiesībai.
Šāda situācija ir radusies, jo rādījumi nav ziņoti vairākus gadus un sistēma uzskata, ka skaitītājs ir veicis pilnu apgriešanās apli, tāpēc arī aprēķina lielu patēriņu. Šajā gadījumā sazinieties ar GASO (sūtot e-pastu info@gaso.lv) un informējiet par faktisko skaitītāja rādījumu. Ja Gaso veiks skaitītāja rādījuma korekciju, to iekļausim rēķinā un sagatavosim pārrēķinu.
Ja tādu rādījumu tomēr iesniegsiet Latvijas Gāzes klientu portālā vai mājaslapā, tad atkarībā no situācijas redzēsiet dažādus paziņojumus:
- Rādījums nav pieņemts un tiek atgriezts kļūdas paziņojums: “Objektā nav reģistrēti rādījumi vairāk nekā gadu. Lai iesniegtu skaitītāja rādījumu, aicinām sazināties ar sadales sistēmas operatoru GASO.”
- Rādījums nav pieņemts un tiek atgriezts kļūdas paziņojums: “Patēriņš starp ievadīto rādījumu un iepriekš ziņoto rādījumu pārsniedz mēraparāta maksimālo pieļaujamo patēriņu.” Šajā gadījumā sazinieties ar GASO (sūtot e-pastu info@gaso.lv) un informējiet par faktisko skaitītāja rādījumu.
- Rādījums nav pieņemts un tiek atgriezts kļūdas paziņojums: “Ievadītajam rādījumam jābūt vienādam vai lielākam par apgaitas laikā fiksēto kontrolrādījumu”.
- Rādījums ir pieņemts.