Latvija
  • Latvija
  • Lietuva
  • Igaunija
  • Somija
  • Polija
en / ru
Pieslēgties
Latvijas Gāze
  • Mājoklim
    • Tarifi un kalkulators
    • Norēķini
    • Skaitītāja rādījumu iesniegšana
    • Noslēgt līgumu
    • Jautājumi un atbildes
    • Pēdējā garantētā piegāde
    • Par reģistrāciju klientu portālā
    • Valsts atbalsts
    • Pieteikumi
  • Uzņēmumam
    • Produkti
    • Rādījumu iesniegšana
    • Akcīzes nodoklis
    • Norēķini
    • Kā noslēgt līgumu
    • Kā veidojas cena
    • CNG
    • Valsts atbalsts apsaimniekotājiem
    • Biznesa kontakti
  • Investoriem
    • Finanšu informācija
    • Dividendes
    • Akcijas
    • Paziņojumi
    • Prezentācijas
    • Akcionāru sapulces
    • Jautājumi un atbildes
    • Kontakti investoriem
  • Par mums
    • Vērtības un vēsture
    • Korporatīvā pārvaldība
    • Akcionāri
    • Vadība
    • Par Dabasgāzi
    • Energoefektivitāte
    • Ilgtspēja
    • Karjera
  • Jaunumi
  • Kontakti
Mājoklim Uzņēmumam
Latvijas Gāze
Latvija
  • Latvija
  • Lietuva
  • Igaunija
  • Somija
  • Polija
Sākums / Mājoklim /

Jautājumi un atbildes

  • Līgumi (13)
  • Norēķini (20)
  • Skaitītāju rādījumi (10)
  • Klientu portāls (4)
  • Dabasgāzes pieslēgums (8)
  • Dabasgāzes tirgus (3)
  • Informācija par valsts atbalsta piešķiršanu (6)

Populāri jautājumi

Kā es varu noslēgt līgumu?

Līgumu visērtāk noslēgt tiešsaistē, aizpildot pieteikumu. Līgumu, 15 darba dienu laikā (aizpildot pieteikumu tiešsaistē), nosūtīsim uz Jūsu norādīto e-pasta adresi.

Ja Jums nav pieejama internetbanka vai e-paraksts, līgumu varat noslēgt, aizpildot pieteikumu līguma slēgšanai un atsūtot to parakstītu skenētā vai fotografētā veidā mums uz e-pasta adresi info@lg.lv, vai pa pastu uz Vagonu ielu 20, Rīgā, Latvija, LV-1009 -  mēs sagatavosim un nosūtīsim  līgumu uz Jūsu norādīto e-pasta vai pasta adresi.

Ja Jums ir radušies jautājumi saistībā ar pieteikuma aizpildīšanu, aicinām zvanīt uz mūsu informatīvo tālruni 67869866 vai sūtīt e-pastu uz info@lg.lv.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Kādi dokumenti nepieciešami līguma noslēgšanai?

Nepieciešams aizpildīt un iesniegt pieteikumu tiešsaistē vai aizpildīt pieteikumu līguma noslēgšanai, norādot īpašuma (objekta) lietošanas pamatojumu un atsūtīt mums uz e-pasta adresi info@lg.lv.

  • Ja Jūs līgumu vēlaties slēgt citas personas (pilnvaras devēja) vārdā, lūdzam pievienot pilnvaras kopiju.
  • Ja Jūs īrējat vai nomājat īpašumu (objektu), lūdzam pievienot īpašnieka piekrišanu līguma noslēgšanai vai citu dokumentu, piemēram, īres vai nomas līgumu, kurā redzamas īpašnieka piešķirtās tiesības Jums noslēgt dabasgāzes tirdzniecības līgumu attiecīgajā īpašumā (objektā).
  • Ja īpašumā (objektā) nav dabasgāzes pieslēgums, pirms līguma slēgšanas, lūdzam sazināties ar sadales sistēmas operatoru GASO.
Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Kur es varu iesniegt skaitītāja rādījumus?

Iesniegt skaitītāju rādījumus iespējams 3 veidos:

  • Klientu portālā
  • Mūsu mājaslapā, norādot savu abonenta numuru vai līguma numuru.
  • Sūtot īsziņu uz 155 formātā: RAD A00000000 Rādījums

A00000000 vietā ievadiet Jūsu objekta tirgus numuru (atrodams klientu portālā un norēķinu dokumentos)
Rādījums
vietā ievadiet skaitītāja rādījumu veselos kubikmetros

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Nevaru iesniegt skaitītāja rādījumu. Ko man tagad darīt?
  • Nepaspēju paziņot skaitītāja rādījumu tā iesniegšanas periodā.

Skaitītāja rādījumus var iesniegt katru mēnesi tikai konkrētajos datumos – no 27. datuma līdz nākamā mēneša 1. darba dienai. Šajā gadījumā rēķinu izrakstīsim, pamatojoties uz Gaso aprēķināto patēriņu. Aicinām nākošajā iesniegšanas periodā nodot faktisko skaitītāja rādījumu, korekcijas tiks veiktas automātiski arī par iepriekšējo periodu un tos atspoguļosim nākošajā rēķinā.

  • Mēģinu iesniegt skaitītāja rādījumu gan klientu portālā, gan mājaslapā, bet rāda sistēmas kļūdu un, ka rādījumu dati šobrīd nav pieejami.

Pārliecinieties, ka jums ir spēkā esošs līgums ar mums. Ja līgums ir aktīvs, tad šāds paziņojums tiek atrādīts, ja notikusi tehniskā problēma un no Gaso nesaņemam skaitītāju rādījumu datus. Šajā gadījumā mēģiniet iesniegt rādījumus klientu portālā vēlāk vai arī tos iesniedziet ar SMS palīdzību. Detalizētā instrukcija rādījumu iesniegšanai ar SMS ir pieejama ŠEIT.

  • Iepriekš biju kļūdaini ievadījis lielāku rādījumu nekā ir faktiskais un neizdodas to izlabot uz mazāku.

Mūsu mājaslapā iesniegto skaitītāja rādījumu par kārtējo mēnesi var izlabot pats, kamēr ir atvērts ziņošanas periods. Pēc šī perioda beigām, Jūsu iesniegto rādījumu var labot tikai sadales sistēmas operators Gaso (sūtiet e-pastu info@gaso.lv)

  • Vēlos iesniegt mazāku skaitītāja rādījumu, nekā ir Gaso aprēķinātais, bet sistēma izrēķina ļoti lielu patēriņu, kas neatbilst patiesībai.

Šāda situācija ir radusies, jo rādījumi nav ziņoti vairākus gadus un sistēma uzskata, ka skaitītājs ir veicis pilnu apgriešanās apli, tāpēc arī aprēķina lielu patēriņu. Šajā gadījumā sazinieties ar Gaso (sūtot e-pastu info@gaso.lv) un informējiet par faktisko skaitītāja rādījumu. Ja Gaso veiks skaitītāja rādījuma korekciju, to iekļausim rēķinā un sagatavosim pārrēķinu.

Ja tādu rādījumu tomēr iesniegsiet Latvijas Gāzes klientu portālā vai mājaslapā, tad atkarībā no situācijas redzēsiet dažādus paziņojumus:

  • Rādījums nav pieņemts un tiek atgriezts kļūdas paziņojums: “Objektā nav reģistrēti rādījumi vairāk nekā gadu. Lai iesniegtu skaitītāja rādījumu, aicinām sazināties ar sadales sistēmas operatoru GASO.”
  • Rādījums nav pieņemts un tiek atgriezts kļūdas paziņojums: “Patēriņš starp ievadīto rādījumu un iepriekš ziņoto rādījumu pārsniedz mēraparāta maksimālo pieļaujamo patēriņu.” Šajā gadījumā sazinieties ar Gaso (sūtot e-pastu info@gaso.lv) un informējiet par faktisko skaitītāja rādījumu.
  • Rādījums nav pieņemts un tiek atgriezts kļūdas paziņojums: “Ievadītajam rādījumam jābūt vienādam vai lielākam par apgaitas laikā fiksēto kontrolrādījumu”.
  • Rādījums ir pieņemts.


E-pastos un telefoniski skaitītāju rādījumi netiek pieņemti. Skaitītāju rādījumu iesniegšanas veidi.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
© 2023 AS Latvijas Gāze
Kontakti
www.gaso.lv

Sadales sistēmas operators, kas atbild par dabasgāzes tīklu drošību, nodrošina tehniskos pakalpojumus, dabasgāzes pieslēgšanu, pārtraukšanu un patēriņa uzskaiti.

www.conexus.lv

Pārvades sistēmas operators nodrošina dabasgāzes transportēšanu maģistrālajos cauruļvados līdz sadales sistēmas operatora gāzvadiem, kā arī dabasgāzes uzglabāšanu Inčukalna pazemes dabasgāzes krātuvē.

www.sprk.gov.lv

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija nosaka pārvades, uzglabāšanas un sadales pakalpojumu tarifu aprēķināšanas metodikas, kā arī dabasgāzes cenas saistītajiem lietotājiem aprēķināšanas metodiku.

www.likumi.lv

Ministru kabineta noteikumi nr. 78 "Dabasgāzes tirdzniecības un lietošanas noteikumi.

Personas datu apstrādes paziņojums

GASO dabasgāzes pieslēgšanas un pārtraukšanas pakalpojumu cenrādis

Dabasgāzes lietotāju tiesības attiecībā uz domstarpību izšķiršanas līdzekļiem

Dabasgāzes drošības datu lapa

Energopārvaldības sertifikāts LVS EN ISO 50001:2018

ISO 14001:2015 standarta sertifikāts



cookie Mainiet savu sīkfailu piekrišanu