Modernizējam un attīstām uzņēmuma informācijas sistēmas

Esam uzsākuši vērienīgu informācijas tehnoloģiju sistēmas modernizāciju, kas ir būtisks solis Latvijas Gāzes pakalpojumu attīstībā.

Lai pilnveidotu klientu apkalpošanas servisu un varētu izstrādāt jaunus, mūsdienīgus risinājumus, tiek ieviesta jauna norēķinu sistēma, kā arī jauns klientu pašapkalpošanās portāls. Padarot mūsu pakalpojumus ērtākus, tiek pilnveidots un attīstīts klientu apkalpošanas serviss.

Vēlamies vērst uzmanību, ka klientu datu pārnešana uz jauno norēķinu sistēmu un jauno pašapkalpošanās portālu notiek pakāpeniski. Tā ir uzsākta 2020. gada pavasarī un noslēgsies šī gada beigās.

Pēc datu pārcelšanas ikvienam būs pieejams jauns klientu portāls mans.lg.lv ar iespēju ērtāk veikt apmaksu, iesniegt skaitītāju rādījumus, kā arī apskatīt informāciju par maksājumiem un pārskatiem. Jau šobrīd esam paplašinājuši maksājumu veikšanas iespējas klientu portālā, paredzot iespēju norēķināties, izmantojot populārāko banku internetbankas, kā arī maksājumu kartes. Tāpat Latvijas Gāzes mājaslapā iespējams samaksāt cita klienta, piemēram, vecāku rēķinu.

Atvainojamies par neērtībām, kas varētu rasties jaunās norēķinu sistēmas ieviešanas procesā un aicinām būt saprotošiem!

Iepriekšējie jaunumi

10.06.2020. | tarifi | iedzīvotājiem
Mājsaimniecībām no 1. jūlija apstiprināti viszemākie tarifi pēdējo 12 gadu laikā

No 2020. gada 1. jūlija stāsies spēkā jauni dabasgāzes tarifi mājsaimniecībām, kuros salīdzinājumā ar 2020. gada 1. pusgadu tarifs tiek samazināts par 8,3% līdz 13,5% atkarībā no klienta dabasgāzes gada patēriņa.

Lasīt vairāk
09.06.2020. | iedzīvotājiem
Turpinām strādāt attālināti un attīstām digitālos pakalpojumus

Pēdējos mēnešos esam rūpīgi strādājuši pie klientu attālinātās apkalpošanas uzlabošanas, nodrošinot plašas iespējas sazināties ar uzņēmumu un saņemt pakalpojumus attālināti.

Lasīt vairāk