Sakarā ar to laika posmā no 23. decembra plkst. 18:00 līdz 29. decembra plst. 23:59 nebūs pieejams pašapkalpošanās portāls mans.lg.lv. Savukārt no 28. līdz 30. decembrim netiks sniegtas attālinātās klientu konsultācijas, zvanot pa tālruni vai rakstot e-pastu.
Šajā laikā mūsu mājaslapā joprojām tiks nodrošināti tiešsaistes pakalpojumi mājsaimniecībām, piemēram, līguma slēgšana un rēķinu apmaksa (lūdzam izmantot iespēju VEIKT MAKSĀJUMU). Tomēr līguma slēgšanas pieteikumi un maksājumi tiks apstrādāti tikai pēc modernizācijas darbu pabeigšanas.
Savukārt skaitītāju rādījumus šomēnes aicinām iesniegt klientu portālā no 30. decembra līdz 2021. gada 4. janvārim. Skaitītāju rādījumus varat ziņot, arī nosūtot noteiktā formāta SMS vai GASO klientu portālā.
Klientus portālā gaidīsim atkal no 30. decembra, savukārt attālinātās klientu konsultācijas tiks atjaunotas 2021. gada 4. janvārī.
IT sistēmu modernizācijas rezultātā ikvienam būs pieejams jauns klientu portāls mans.lg.lv ar iespēju ērtāk veikt apmaksu, iesniegt skaitītāju rādījumus, kā arī apskatīt informāciju par maksājumiem un pārskatiem.
Jau šobrīd esam paplašinājuši maksājumu veikšanas iespējas klientu portālā, paredzot iespēju norēķināties, izmantojot populārāko banku internetbankas un maksājumu kartes. Kā arī esam ieviesuši jaunu pakalpojumu – iespēju VEIKT MAKSĀJUMU, norādot adresi, tādēļ ir iespējams apmaksāt arī cita klienta, piemēram, savu vecāku vai vecvecāku rēķinu.
Atvainojamies par neērtībām, kas rodas jaunās norēķinu sistēmas ieviešanas procesa laikā un ceram uz jūsu sapratni!