Jau trešo gadu eParaksts sveic iestādes un organizācijas, kuru klientu portālos un sistēmās iedzīvotāji visvairāk apliecinājuši e-Identitāti ar eParaksta rīkiem.
Esam pateicīgi, ka arī mūsu klientu visbiežāk izmantotais digitālais personu apliecinošs dokuments gan pieslēdzoties un reģistrējoties klientu portālā, gan parakstot pieteikumus ir eParaksts mobile un eID karte.
Kā norāda eParaksts mājas lapā sniegtie dati, jau vairāk nekā 350 organizācijas ir integrējušas eParaksts mobile un eID savās informācijas sistēmās un portālos.
“Ar katru gadu eParaksta rīki kļūst aizvien populārāki. eParaksts vairs nav tikai biznesa un oficiālu darījumu rīks uzņēmējiem un iestāžu vadītājiem. Tas ir kļuvis par pavisam ikdienišķu saziņas un pakalpojumu saņemšanas risinājumu ikvienam iedzīvotajam. Tā tam arī jābūt, jo eParaksts mobile un eID karte ir mūsu digitālais personu apliecinošs dokuments un pašrocīgs paraksts vidē, kur ikdienā pavadām laiku gan kārtojot darba darījumus, gan risinot ar mājsaimniecību saistītus jautājumus, gan veicot pirkumus un izklaidējoties” uzsver Latvijas Valsts radio un televīzijas centra (LVRTC) valdes priekšsēdētājs Ģirts Ozols.
Lai reģistrētos mūsu klientu portālā, esam nodrošinājusi vairākus risinājumus – eParaksts mobile un eID, kā arī internetbankas pakalpojumus (Swedbank, SEB banka, Citadele vai Luminor) un e-pastu. Savukārt, lai nodrošinātu savu klientu datu drošību, pirmreizējā pieslēgšanās fiziskām personām jāveic līgumslēdzējam ar internetbankas vai eParaksta palīdzību, tādējādi, reģistrējoties iesniegtie dati tiek apliecināti un mums kā uzņēmumam ir pārliecība, ka pakalpojumu lieto tā saņēmējs. Pēc tam katrs lietotājs var izvēlēties sev ērtāko veidu, ar kādu autorizācijas kanālu pieslēgties klientu portālam ikdienā, un tas var būt gan eParaksts, gan internetbanka, gan e-pasts.