Klientu datu drošība un ērtums pirmajā vietā

Pateicamies mūsu klientiem par tik aktīvu eParaksta izmantošanu klientu portālā, ierindojot Latvijas Gāzi "eParaksta čepmionu" trijniekā. LVRTC Latvijas Gāzi atzinis par 3 populārāko uzņēmumu komercsektorā, kurā lietotāji autorizējās, izmantojot eParaksta identifikāciju.

Jau trešo gadu eParaksts sveic iestādes un organizācijas, kuru klientu portālos un sistēmās iedzīvotāji visvairāk apliecinājuši e-Identitāti ar eParaksta rīkiem.

Esam pateicīgi, ka arī mūsu klientu visbiežāk izmantotais digitālais personu apliecinošs dokuments gan pieslēdzoties un reģistrējoties klientu portālā, gan parakstot pieteikumus ir eParaksts mobile un eID karte.

Kā norāda eParaksts mājas lapā sniegtie dati, jau vairāk nekā 350 organizācijas ir integrējušas eParaksts mobile un eID savās informācijas sistēmās un portālos.

“Ar katru gadu eParaksta rīki kļūst aizvien populārāki. eParaksts vairs nav tikai biznesa un oficiālu darījumu rīks uzņēmējiem un iestāžu vadītājiem. Tas ir kļuvis par pavisam ikdienišķu saziņas un pakalpojumu saņemšanas risinājumu ikvienam iedzīvotajam. Tā tam arī jābūt, jo eParaksts mobile un eID karte ir mūsu digitālais personu apliecinošs dokuments un pašrocīgs paraksts vidē, kur ikdienā pavadām laiku gan kārtojot darba darījumus, gan risinot ar mājsaimniecību saistītus jautājumus, gan veicot pirkumus un izklaidējoties” uzsver Latvijas Valsts radio un televīzijas centra (LVRTC) valdes priekšsēdētājs Ģirts Ozols.

Lai reģistrētos mūsu klientu portālā, esam nodrošinājusi vairākus risinājumus – eParaksts mobile un eID, kā arī internetbankas pakalpojumus (Swedbank, SEB banka, Citadele vai Luminor) un e-pastu. Savukārt, lai nodrošinātu savu klientu datu drošību, pirmreizējā pieslēgšanās fiziskām personām jāveic līgumslēdzējam ar internetbankas vai eParaksta palīdzību, tādējādi, reģistrējoties iesniegtie dati tiek apliecināti un mums kā uzņēmumam ir pārliecība, ka pakalpojumu lieto tā saņēmējs. Pēc tam katrs lietotājs var izvēlēties sev ērtāko veidu, ar kādu autorizācijas kanālu pieslēgties klientu portālam ikdienā, un tas var būt gan eParaksts, gan internetbanka, gan e-pasts.

Iepriekšējie jaunumi

17.01.2023.
Dienas Bizness rīkotā konference par šī brīža situāciju enerģētikas nozarē

11.janvārī, Bellevue Park Hotel Riga, tikās enerģētikas nozares eksperti uz atskatu par iepriekšēja gada lielākajiem izaicinājumiem un nākotnes redzējumu enerģētikas nozarē

Lasīt vairāk
17.01.2023. | pārvaldība
Latvijas Gāze sniedz atbalstu Ukrainai elektroapgādes jomā

Aizvadītajā nedēļā uz Ukrainu devās krava ar 20 strāvas ģeneratoriem

Lasīt vairāk
13.01.2023. | tarifi | iedzīvotājiem
Janvāra rēķinos daļa klientu saņems sadales pakalpojuma korekcijas par 2022.gadu

Sadales pakalpojumu nodrošina uzņēmums Gaso. Tās ir izmaksas, kuras veidojas par gāzesvadu un sadales iekārtu rekonstrukciju, uzturēšanu, un Avārijas dienesta darbu. Tas nozīmē, ka kopējā maksājumā par dabasgāzi tiek iekļauta sadales pakalpojuma maksa par infrastruktūras nodrošināšanu un uzturēšanu tehniska kārtībā no piegādes punkta līdz pat klienta mājoklim.

Lasīt vairāk