Latvijas Gāze balstās uz daudzu gadu pieredzi nozarē, un šīs zināšanas un stabilitāte ir viens no uzņēmuma galvenajiem stūrakmeņiem. Ejot līdzi laikam un modernizējot piedāvāto pakalpojumu klāstu, arī vizuālajam tēlam jākļūst mūsdienīgākam, demonstrējot pozitīvās pārmaiņas un simbolizējot vērtības un stabilitāti, ko sniedz uzņēmuma ilggadējā pieredze.
Papildus vizuālajām izmaiņām klientus sagaida arī jauna dizaina un uzlabotas funkcionalitātes klientu portāls, kā arī citi modernizēti pakalpojumi. Pāreja uz jauno klientu pašapkalpošanās portālu notiek pakāpeniski, un visiem klientiem tas būs pieejams līdz gada beigām.
“Lielos uzņēmumos pārmaiņas notiek lēni, bet pamatīgi. Latvijas Gāzes logotipa uzlabojumi ir tikai neliela daļa no pārmaiņām, kuras mēs esam veikuši, ņemot vērā mūsu klientu vajadzības. Turpinām domāt un iestāties par ilgtspēju, Latvijas dabas saglabāšanu un atjaunošanu, par kultūras dzīves attīstību, par sabiedrības veselību un izglītību. Šis ir pirmais redzamais mūsu attīstības solis, spersim nākamos kopā!” aicina Agnese Grīnberga, Latvijas Gāze Mārketinga departamenta vadītāja.
Jaunais logotips un vizuālā identitāte ir modernizēta līdzšinējā zīmola versija ar mērķi demonstrēt Latvijas Gāzes aktuālo pieeju pakalpojumiem un procesu dinamiku, saglabājot stabilitāti, ko sniedz uzņēmuma ilggadējā pieredze. Vizuālajā valodā ir ieviestas jaunas dinamiskas krāsas un atjaunināti burtveidoli.