Visi Latvijas Gāzes pakalpojumi pieejami digitāli

Mēs nepārtraukti pilnveidojam klientu attālināto apkalpošanu, rūpējoties par klientu ērtībām un pakalpojumu pieejamību. Jau šobrīd esam paplašinājuši maksājumu veikšanas iespējas klientu portālā, paredzot iespēju norēķināties, izmantojot populārāko banku internetbankas un maksājumu kartes. Tāpat Latvijas Gāzes mājaslapā iespējams samaksāt cita klienta, piemēram, vecāku rēķinu.

Mūsu populārākie elektroniskie pakalpojumi:

Lai pēc iespējas ātrāk rastu atbildes uz saviem jautājumiem, aicinām izmantot klientu portālu vai apmeklēt sadaļu Biežāk uzdotie jautājumi, kurā atrodamas atbildes uz jautājumiem, kas radušies mūsu klientiem. Ja tomēr atbildi neatrodiet, ar mums iespējams sazināties, rakstot e-pastu uz info@lg.lv, nosūtot ziņojumu klientu portālā vai zvanot uz tālruni 67869866 darba dienās no 8:00-18:00.

Ja vēl neesat reģistrējušies klientu portālā, aicinām reģistrēties, autorizējoties ar internetbanku un aizpildot nepieciešamo informāciju

Reģistrēties klientu portālā

Iepriekšējie jaunumi

09.07.2020. | iedzīvotājiem
Modernizējam un attīstām uzņēmuma informācijas sistēmas

Esam uzsākuši vērienīgu informācijas tehnoloģiju sistēmas modernizāciju, kas ir būtisks solis Latvijas Gāzes pakalpojumu attīstībā.

Lasīt vairāk
10.06.2020. | tarifi | iedzīvotājiem
Mājsaimniecībām no 1. jūlija apstiprināti viszemākie tarifi pēdējo 12 gadu laikā

No 2020. gada 1. jūlija stāsies spēkā jauni dabasgāzes tarifi mājsaimniecībām, kuros salīdzinājumā ar 2020. gada 1. pusgadu tarifs tiek samazināts par 8,3% līdz 13,5% atkarībā no klienta dabasgāzes gada patēriņa.

Lasīt vairāk
09.06.2020. | iedzīvotājiem
Turpinām strādāt attālināti un attīstām digitālos pakalpojumus

Pēdējos mēnešos esam rūpīgi strādājuši pie klientu attālinātās apkalpošanas uzlabošanas, nodrošinot plašas iespējas sazināties ar uzņēmumu un saņemt pakalpojumus attālināti.

Lasīt vairāk