Paplašināta klientu portāla funkcionalitāte un pilnveidots dizains
27.04.2022.

Lai mūsu klientiem nodrošinātu ērtāku pakalpojumu izmantošanu, pārskatāmāku izkārtojumu un vizuāli mūsdienīgāku saskarsmi, esam rūpīgi strādājuši pie klientu portāla uzlabošanas.

Vietnei ir atsvaidzināts izskats, uzlabota navigācija un ieviestas vairākas funkcijas, kas padarīs lietotāja pieredzi pēc iespējas vienkāršāku. Piemēram, jaunā izvēlne lapas augšdaļā nodrošina ērtu piekļuvi būtiskākajai informācijai.

Ir izveidota jauna sadaļa Līgumi, kurā mājsaimniecību klientiem ir pieejama informācija par spēkā esošiem līgumiem, ar iespēju mainīt un aktualizēt norēķinu dokumentu saņemšanas veidu un adresi. Savukārt sadaļā Profils aicinām klientus aktualizēt kontaktinformāciju.

Nākamo mēnešu laikā turpināsim pilnveidot portālu ar jaunām funkcijām, un, ja Jums ir idejas, aicinām tās sūtīt uz pr@lg.lv

Pieslēgties klientu portālam mans.lg.lv


Iepriekšējie jaunumi

13.04.2022.

AS “Latvijas Gāze”, komentējot publiskā telpā izskanējušo informāciju par Latvijas apņemšanos ar 2023. gada 01. janvāri atteikties no Krievijas izcelsmes dabasgāzes importa Latvijā vēlas uzsvērt nepieciešamību par reģionālā principa ievērošanu.

07.04.2022.

AS “Latvijas Gāze” ir vienmēr gādājusi par Latvijas interesēm un 30 gadu garumā nodrošinājusi Latvijas enerģētisko neatkarību.