Jaunums! Iespēja reģistrēties klientu portālā arī ar e-pastu
08.03.2021.

Rūpējoties par klientu ērtībām, papildus jau esošajiem reģistrācijas veidiem – autorizācijai portālā ar internetbanku un eParakstu, esam ieviesuši reģistrāciju klientu portālā, izmantojot e-pastu un paroli.

Turpinot darbu pie klientu portāla attīstības, esam ieviesuši iespēju reģistrēties klientu portālā, izmantojot e-pastu. Tāpat kā pārējie autentifikācijas veidi – eParaksts un internetbanka - arī e-pasta izmantošana reģistrācijai iespējama tikai tad, ja Jums ir aktīvs dabasgāzes līgums.

Lai reģistrētos klientu portālā, izmantojot e-pastu, mans.lg.lv pieslēgšanās skatā spiediet uz saites “Reģistrēties ar e-pastu”. Atvērsies reģistrācijas forma, pēc tās aizpildīšanas, uz norādīto e-pastu Jūs saņemsiet apstiprināšanas saiti. Lai pabeigtu reģistrāciju, lūdzam to aktivizēt. Turpmāk klientu portālam varēsiet pieslēgties, izmantojot internetbanku, eParakstu vai e-pastu.

Vēlamies uzsvērt, ka, reģistrējoties klientu portālā, turpmāk norēķinu dokumentus Jūs saņemsiet e-pastā, ar kuru reģistrējāties, tāpat tie būs vienmēr pieejami klientu portālā Jums ērtā laikā. Attiecīgi, ja iepriekš Jūs saņēmāt norēķinu dokumentus pa pastu, tad pa pastu vairs tie netiks sūtīti.

Klientu portāla iespējas

  • Klientu portālā sadaļā RĒĶINI Jūs atradīsiet aktuālo maksājuma summu, kā arī varēsiet uzreiz to apmaksāt – vienkārši un ērti, ar internetbankas vai maksājumu kartes palīdzību. Šeit ir redzama arī iepriekšējo maksājumu vēsture, kā arī varat lejupielādēt rēķinus un pārskatus (atkarībā no Jūsu norēķinu veida);
  • Sadaļā RĀDĪJUMI ir iespēja iesniegt skaitītāja rādījumus (no 27. datuma līdz nākamā mēneša 1. darba dienai);
  • Sadaļā PROFILS varat labot savu kontaktinformāciju, paroli un mainīt piekrišanu īpašo piedāvājumu saņemšanai;
  • Sadaļā LIETOTĀJI varat pievienot papildu lietotājus un noteikt viņu piekļuves tiesības. Papildu lietotājs uz Jūsu norādīto e-pastu saņems informāciju, ka ir pievienots līgumslēdzēja profilam, un saiti, kuru ir jāaktivizē līdz noteiktajam laikam. Papildu lietotāja pievienošanas iespēja ir ērts risinājums, kā pārvaldīt ar dabasgāzes norēķiniem saistīto informāciju, ko bieži izmanto īpašuma izīrētāji vai ģimenes locekļi;
  • Sadaļā NOSŪTĪT ZIŅOJUMU varat sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas servisu, iesniegt elektroniski parakstītu dokumentu un uzdot jautājumus.

Kāpēc reģistrēties klientu portālā?

  • Iegūsiet ātru un ērtu piekļuvi rēķiniem klientu portālā jebkurā vietā un laikā;
  • Apmaksājiet rēķinus bez komisijas maksas;
  • Ērta skaitītāju rādījumu ziņošana;
  • Rēķinu e-pastā un klientu portālā saņemsiet ātrāk nekā drukāto rēķinu pastkastītē;
  • Saudzēsiet vidi, jo norēķinu dokumenti un atgādinājumi tiks sūtīti elektroniskā veidā.

Pieslēgties klientu portālam

Pieslēgties

Iepriekšējie jaunumi

05.03.2021.

Klienti, kuri saskārušies ar ikgadējo patēriņa pārskatu saņemšanas aizkavēšanos šī gada sākumā, saņems tos līdz marta beigām. Lielākajai daļai klientu šie pārskati jau ir nosūtīti. Patēriņa pārskati no 2021. gada vizuāli un saturiski atšķirsies no iepriekš saņemtajiem.

26.02.2021.

Saistībā ar valdības ierobežojumiem attiecībā uz veikalu noslodzi, apmaksāt rēķinus veikalu tīklā “Maxima” var no plkst. 8:00 līdz 10:00 un no plkst. 20:00 līdz 22:00