Rūpējoties par apmeklētāju drošību, veikalu tīkls Maxima maina rēķinu apmaksas laikus

Saistībā ar valdības ierobežojumiem attiecībā uz veikalu noslodzi, apmaksāt rēķinus veikalu tīklā “Maxima” var no plkst. 8:00 līdz 10:00 un no plkst. 20:00 līdz 22:00

Uzlabojot klientu servisu un paplašinot maksāšanas iespējas, Latvijas Gāze saviem klientiem piedāvā iespēju veikt maksājumus Maxima veikalos. Norēķināties par dabasgāzi var mājsaimniecību klienti, kuri saņem ikmēneša rēķinus, kā arī klienti, kuri saņēmuši gada pārskatus pēc 2021. gada 1. janvāra. Gan ikmēneša rēķinā, gan gada pārskatā iekļauts svītrkods, kuru var izmantot, lai veiktu maksājumu Maxima veikalā, kā arī Latvijas Pasts filiālēs.

Reaģējot uz valstī noteiktajām prasībām par veikalu noslodzi un rūpējoties par veikala apmeklētāju drošību, veikalu tīkls Maxima veic izmaiņas rēķinu apmaksas kārtībā, nosakot, ka no 15. februāra līdz turpmākajiem paziņojumiem apmaksāt rēķinus veikalu tīklā Maxima var rīta stundās no plkst. 8:00 līdz 10:00 un vakara stundās no plkst. 20:00 līdz 22:00.

Pateicamies par sapratni un atgādinām, ka visātrāk un ērtāk veikta maksājumus par dabasgāzi var Latvijas Gāze klientu portālā: https://mans.lg.lv/

Iepriekšējie jaunumi

19.02.2021. | finanses
Latvijas Gāze ir noslēgusi jaunu kredītlīnijas līgumu ar “OP Corporate Bank plc” Latvijas filiāli

Lai nodrošinātu finansējumu dabasgāzes iegādei nākamajām divām dabasgāzes iesūknēšanas sezonām, Latvijas Gāze ir noslēgusi jaunu kredītlīnijas līgumu ar “OP Corporate Bank plc” Latvijas filiāle, tādējādi turpinot aizsākto sadarbību.

Lasīt vairāk
18.01.2021. | iedzīvotājiem
Uz mūsu klientu pēdējā laikā biežāk uzdotajiem jautājumiem atbild Latvijas Gāze klientu serviss

2020. gadā uzsākam vērienīgas izmaiņas iekšējo procesu uzlabošanā, kā arī ieviesām jaunu klientu apkalpošanas portālu un norēķinu sistēmu, lai paplašinātu piedāvāto pakalpojumu klāstu saviem klientiem un ievērotu neatkarības prasības starp Tirgotāju un Sadales sistēmas operatoru. Šīs pārmaiņas ir izraisījušas klientu jautājumus, tāpēc publicējam atbildes uz pēdējā laikā biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Lasīt vairāk
12.01.2021. | iedzīvotājiem
Noslēgusies mājsaimniecību klientu datu pārnešana uz jauno norēķinu sistēmu un jauno pašapkalpošanās portālu

2020. gada nogalē esam paveikuši noslēdzošo pāreju uz jauno pašapkalpošanās klientu portālu un norēķinu sistēmu, kas tika uzsākta, lai nodrošinātu Enerģētikas likumā noteiktās neatkarības prasības.

Lasīt vairāk