Uz mūsu klientu pēdējā laikā biežāk uzdotajiem jautājumiem atbild Latvijas Gāze klientu serviss
18.01.2021.

2020. gadā uzsākam vērienīgas izmaiņas iekšējo procesu uzlabošanā, kā arī ieviesām jaunu klientu apkalpošanas portālu un norēķinu sistēmu, lai paplašinātu piedāvāto pakalpojumu klāstu saviem klientiem un ievērotu neatkarības prasības starp Tirgotāju un Sadales sistēmas operatoru. Šīs pārmaiņas ir izraisījušas klientu jautājumus, tāpēc publicējam atbildes uz pēdējā laikā biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Kāpēc es neesmu saņēmis pārskatu? Cik man tagad ir jāmaksā?

Gada beigās veicām apjomīgāko klientu datu migrāciju uz jauno sistēmu, diemžēl saskarāmies ar negaidītām tehniskām problēmām, kas ietekmēja procesus, ko veicam ikdienā un pie kuriem mūsu klienti ir pieraduši, kā, piemēram, regulāra pārskatu izsūtīšana.

Daļai klientu mēs jau decembrī izsūtījām gan uz e-pastiem, gan pa pastu aktuālo informāciju par veicamajiem maksājumiem un pārskatu sagatavošanas termiņiem.

Arī šomēnes esam izsūtījuši šādas vēstules, līdz ar to klienti tiek informēti par gada pārskata saņemšanas termiņu un kādus maksājumus jāveic līdz tam.

Plānojam šī gada pirmajā ceturksnī atgriezties ierastajā kārtībā un klienti pilnvērtīgāk varēs izjust visas izmaiņas un uzlabojumus, pie kā šobrīd strādājam.

Aicinām klientus aktīvāk izmantot mūsu klientu portālu, jo tur ir atrodama aktuālā informācija par visiem maksājumiem, kas jāveic. Klienta portālā ir iespēja iesniegt skaitītāja rādījumus un arī veikt maksājumus – vienkārši un ērti.

Ja klientam nav pieejams portāls, tad aicinām klientus veikt tādu pašu maksājumu, kā iepriekš, lai neveidotos parāds.

Kāpēc 2020. gada decembrī neesmu saņēmis aicinājumu ziņot skaitītāju rādījumus, mainoties dabasgāzes tarifiem?

Lai atvieglotu ikdienas rūpes mūsu klientiem, kuri par patērēto dabasgāzi norēķinās pēc izlīdzinātā maksājuma principa, turpmāk rādījumus obligāti jāiesniedz tikai 1 reizi gadā – pirms gada pārskata saņemšanas.

Taču visiem mūsu klientiem ir iespēja ziņot skaitītāja rādījumus kaut katru mēnesi periodā no 27. datuma līdz nākamā mēneša 1. darba dienai. Jo biežāk ziņosies, jo būs precīzāka patērētās dabasgāzes uzskaite. Ir pieejami divi veidi, kādos var iesniegt skaitītāja rādījumus. Pirmais ir arī visērtākais – iesniegt klientu portālā, sadaļā RĀDĪJUMI. Otrais veids ir, nosūtot īsziņu noteiktā formātā uz numuru 155: RAD A00000000 Rādījums, kur A00000000 vietā jāievada Jūsu objekta tirgus numurs (unikāls identifikators, atrodams klientu portālā, iepriekšējā aicinājuma vēstulē un jaunajos gada pārskatos). Rādījums vietā jāievada skaitītāja rādījumu veselos kubikmetros (cipari no skaitītāja melnajiem lodziņiem).

Vēršam uzmanību, ka atgādinājums par rādījumu iesniegšanu tiek atspoguļots klientu portālā, un no šī gada aicinājumus iesniegt rādījumus sūtīsim tikai uz klienta norādīto e-pastu. Pa pastu tie vairs netiks sūtīti. Par šo lēmumu klientus esam informējuši kopš 2020. gada sākuma, nosūtot šo informāciju aicinājuma vēstulē ziņot skaitītāja rādījumus.

Kāpēc es nevaru Jūs sazvanīt?

Visas iepriekšminētās pārmaiņas ir radījušas klientu pastiprinātu interesi, tāpēc arī ir būtiski pieaudzis gaidīšanas laiks līdz savienojumam. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Un aicinām pieslēgties klientu portālam, kur, kā rāda mūsu pieredze, arī ir atrodamas atbildes uz klientu biežāk uzdotajiem jautājumiem par maksājumiem.

Vēlamies akcentēt, ka no 2020. gada 1. jūnija ir ieviests jauns informatīvā tālruņa numurs 67869866 līdzšinējā paaugstinātās maksas numura 1855 vietā. Līdz ar to saziņai ar mums aicinām izmantot numuru 67869866, kas ir fiksētās līnijas numurs, un lielākajai daļai klientu saskaņā ar tarifu plānu zvans uz šo tālruni ir bezmaksas.

Kā es varu reģistrēties klientu portālā?

Lai reģistrētos klientu portālā mans.lg.lv, Jums jāautorizējas ar internetbankas vai e-paraksta palīdzību un jāaizpilda reģistrācijas forma. Pēc tās apstiprināšanas, uz jūsu norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīta saite, kuru ir jāapstiprina. Pēc saites apstiprināšanas Jūs nokļūsiet klientu portālā un varat apskatīties maksājumu vēsturi, aktuālo summa samaksai, kā arī pievienot papildlietotāju savam profilam.

Svarīgi - reģistrāciju Latvijas Gāze klientu portālā mans.lg.lv var veikt persona, kura ar mums ir noslēgusi līgumu.

Ja Jums nav pieejama kāda no šīm interneta bankām vai eParaksts, aicinām līgumslēdzēju nosūtīt e-pastu uz info@lg.lv ar aizpildītu un parakstītu pieteikumu reģistrācijai.


Arī 2021. gadā turpināsim attīstīt klientu portālu, padarot to ērtāku un paplašinot pieejamo digitālo pakalpojumu klāstu mūsu klientiem!

Iespējams, atbildi uz sev interesējošo jautājumu atradīsiet arī sadaļās:


Iepriekšējie jaunumi

12.01.2021.

2020. gada nogalē esam paveikuši noslēdzošo pāreju uz jauno pašapkalpošanās klientu portālu un norēķinu sistēmu, kas tika uzsākta, lai nodrošinātu Enerģētikas likumā noteiktās neatkarības prasības.

21.12.2020.

Šī gada nogalē veiksim noslēdzošo pāreju uz jauno pašapkalpošanās klientu portālu un norēķinu sistēmu, kas saistīta ar vērienīgu klientu datu pārnešanu, tādējādi pabeidzot šajā gadā uzsākto informācijas tehnoloģiju sistēmas modernizāciju, kas tika uzsākta, lai nodrošinātu Enerģētikas likumā noteiktās neatkarības prasības.