Lai pilnveidotu klientu apkalpošanas servisu un varētu izstrādāt jaunus, mūsdienīgus risinājumus, tiek ieviesta jauna norēķinu sistēma, kā arī jauns klientu pašapkalpošanās portāls. Tas mums ļaus paātrināt jauno pakalpojumu ieviešanu un nozīmīgi atvieglos arī klientu apkalpošanas darbu, jo šobrīd bieži ir jāstrādā vairākās sistēmās, un tas ir gan lēnāk, gan sarežģītāk.
Mājsaimniecību klientu datu pārnešana uz jauno norēķinu sistēmu un jauno pašapkalpošanās portālu notiek pakāpeniski un tā noslēgsies šī gada beigās.
Pēc datu pārcelšanas ikvienam būs pieejams jauns klientu portāls mans.lg.lv ar iespēju ērtāk veikt apmaksu, iesniegt skaitītāju rādījumus, kā arī apskatīt informāciju par maksājumiem un pārskatiem. Jau šobrīd esam paplašinājuši maksājumu veikšanas iespējas klientu portālā, paredzot iespēju norēķināties, izmantojot populārāko banku internetbankas, kā arī maksājumu kartes. Tāpat Latvijas Gāzes mājaslapā iespējams samaksāt cita klienta, piemēram, vecāku rēķinu.
Atvainojamies par neērtībām, kas varētu rasties jaunās norēķinu sistēmas ieviešanas procesā un aicinām būt saprotošiem.