Kā pētījuma metodi esam izvēlējušies telefonintervijas un esam gandarīti, ka vairāk nekā 300 biznesa klienti veltījuši savu laiku atbilžu sniegšanai uz aptaujas jautājumiem.
Aptaujātie uzņēmumu pārstāvji atzinīgi novērtēja kopējo apmierinātību ar mūsu uzņēmumu. 86% ir pārliecināti, ka Latvijas Gāze ir īstais/atbilstošais pakalpojumu sniedzējs viņu uzņēmumam un vairāk nekā 80% no visiem klientiem plāno izmantot mūsu pakalpojumus arī nākotnē. Diemžēl 2021. gadā mūsu biznesa klientu lojalitāti ir ļoti ietekmējis straujš dabasgāzes cenas kāpums un tas arī ir raisījis klientu neapmierinātību un jautājumus. Jau vairākkārt esam pauduši, ka dažādi globālie apstākļi, kurus Latvijas Gāze nevar ietekmēt, izraisīja strauju cenu lēcienu, kā rezultātā dabasgāzes cena 2021. gada beigās bija gandrīz 6 reizes lielāka nekā gada sākumā un šīs tendences turpinās arī 2022. gada sākumā.
Vairāk par iemesliem dabasgāzes cenu kāpumam 2021. gadā
Ko novērtējāt visaugstāk
Biežāk izteiktie pozitīvie vērtējumi norāda uz kvalitatīvu pakalpojumu nodrošināšanu, apkalpošanas kvalitāti un uz sadarbību vērstu attiecību veidošanu. Apmierinātību veicināja arī uzņēmuma uzticamība, stabilitāte, darbinieku kompetence un atsaucīgums, kā arī pārliecība, ka katrs klients ir vērtība. Daudzi izteica atzinību par mūsu darbu, lai pandēmijas laikā nodrošinātu sadarbības nepārtrauktību.
Kas būtu jāpilnveido
Esam apkopojuši klientu viedokli par to, kas viņus satrauc visvairāk un kas noteikti būtu jāuzlabo:
- Cenu aprēķinu veidošanās nosacījumi un pamatojums
- Jautājumi, kas saistīti ar klientu portālu
- Klientu servisa pieejamība
- Klientu informēšana par aktualitātēm dabasgāzes tirgū
Noteikti ņemsim vērā klientu ierosinājumus un norādījumus, turpinot darbu pie pakalpojumu uzlabošanas: klientu portāla attīstības, klientu apkalpošanas pilnveides un klientu informētības par aktualitātēm un tendencēm dabasgāzes tirgū. Šos esam izvirzījuši kā prioritāros attīstības virzienus 2022. gadā.
Saņēmām arī ieteikumus, kurus diemžēl nevaram realizēt vai ietekmēt. Piemēram, par rēķinu izrakstīšanas savlaicīgumu. Jau šobrīd rēķinu izrakstīšanas un izsūtīšanas kārtība ir maksimāli efektivizēta un mūsu klienti tos sāk saņemt nākamajā dienā pēc tam, kad esam saņēmuši patēriņa datus no sadales sistēmas operatora Gaso. Vēl ātrāka rēķinu izrakstīšana fiziski nav iespējama.
Strādājam pie komandas paplašināšanas
Pagājušā gada aptaujā daudzi no jums norāda, ka esam bijuši grūti pieejami un šeit vēlamies vērst uzmanību, ka jūsu atsauksmes ir tas, kas veicina pārmaiņas, tāpēc jau šī gada sākumā aktīvi strādājam pie klientu apkalpošanas komandas paplašināšanas, lai diendienā ar jums kopā būtu aizrautīgi un profesionāli klientu apkalpošanas speciālisti, kas būs gan jūsu ceļvedis ikdienas jautājumos, gan būtisks atbalsts.
Ik gadu veicot pētījumu, analizējam klientu paradumus un vajadzības. Tas palīdz mums labāk izprast klientu un pieņemt biznesa lēmumus pakalpojuma pilnveidei. Jūsu atsauksmes palīdz noskaidrot, kas jums ir svarīgs un ko varam darīt, lai uzlabotu pakalpojumu sniegumu. Tāpēc vēlamies vēlreiz pateikties visiem mūsu klientiem, kuri piedalījās klientu apmierinātības aptaujas aizpildīšanā un ceram arī uz tikpat lielu atsaucību arī klientu apmierinātības pētījumā 2022. gadā!