10.06.2021. | tarifi | iedzīvotājiem
1. jūlijā stājas spēkā jaunie dabasgāzes un sadales sistēmas operatora “Gaso” tarifi mājsaimniecībām

Izmaiņas ir saistītas gan ar dabasgāzes cenu pieaugumu globālajos tirgos, gan ar sadales sistēmas operatora Gaso pakalpojumu tarifa grozījumiem, ko vēl šā gada 30. aprīlī apstiprināja Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK).

Lasīt vairāk
07.06.2021. | uzņēmumiem | dabasgāzes tirgus
Latvijas Gāze piedalās starptautiskajā Baltijas gāzes tirgus forumā

Šī gada 2. jūnijā Baltijas enerģētikas foruma ietvaros norisinājās Baltijas gāzes tirgus forums, kurā reģiona gāzes tirgus dalībnieki diskutēja par dabasgāzes tirgus aktualitātēm un izaicinājumiem.

Lasīt vairāk
21.04.2021. | finanses
Publicēts AS “Latvijas Gāze” pārskats par 2020. gadu

Neskatoties uz izaicinājumiem dabasgāzes tirgū, AS “Latvijas Gāze” koncerna neto apgrozījums 2020. gadā sasniedza 190.5 miljonus EUR, EBITDA - 26.5 miljonus EUR. Koncerna neto peļņa 2020. gadā bija 11.2 miljonus EUR.

Lasīt vairāk
19.02.2021. | finanses
Latvijas Gāze ir noslēgusi jaunu kredītlīnijas līgumu ar “OP Corporate Bank plc” Latvijas filiāli

Lai nodrošinātu finansējumu dabasgāzes iegādei nākamajām divām dabasgāzes iesūknēšanas sezonām, Latvijas Gāze ir noslēgusi jaunu kredītlīnijas līgumu ar “OP Corporate Bank plc” Latvijas filiāle, tādējādi turpinot aizsākto sadarbību.

Lasīt vairāk
17.12.2020. | uzņēmumiem | CNG | ilgtspēja
Uzņēmumi Latvijā izvēlas CNG degvielu

Jēkabpils ir viena no pirmajām pilsētām, kurā darbojas komerctransports ar CNG dzinēju. Autobusu flotes atjaunošana ar septiņām CNG mašīnām Jēkabpilī ir ļāvusi saglabāt līdzšinējo braukšanas pamattarifu – 0,50 eiro – un atlaides, piemēram, bezmaksas braucienus skolēniem, stāsta SIA “Jēkabpils autobusu parks” valdes priekšsēdētājs Jānis Ščerbickis.

Lasīt vairāk
07.12.2020. | uzņēmumiem | ilgtspēja
Klimatam draudzīga degviela – ko izvēlēties nākotnē?

Lai izvēlētos klimatneitrālai nākotnei vispiemērotāko alternatīvās degvielas veidu, ir būtiski ņemt visā degvielas ieguves, ražošanas un patērēšanas ciklā radītās emisijas, ne tikai izmešus, kas rodas transportlīdzekļa ekspluatācijas laikā.

Analizējot dažādus degvielas veidus, jāņem vērā vairāki būtiski faktori – energoefektivitāte, pārvēršot primāro energoresursu kustībā, kopējā ietekme uz vidi un resursa pieejamība. Svarīgākais - visiem transportlīdzekļu veidiem salīdzinājumam izmantot principu “no akas līdz ritenim” (“well-to-wheel”), proti, ietvert visu degvielas ražošanas ķēdi, ne tikai degvielas ietekmi uz vidi to patērējot automobilī.

Lasīt vairāk