PAPILDINĀTS! Šobrīd saskaramies ar lielu ienākošo zvanu un e-pastu daudzumu

Pēdējo 3 mēnešu laikā ienākošos zvanu un e-pastu skaits ir trīskāršojies. Vēlmi sazināties ir izrādījuši par 160% vairāk klientu nekā pērnā gada šajā pašā laika periodā.

PAPILDINĀTS! Lai paaugstinātu klientu centra sasniedzamību, esam uzsākuši sadarbību ar ārpakalpojuma sniegšanas uzņēmumu, kas turpmāk nodrošinās daļu Latvijas Gāzes klientu centra pakalpojumus. Papildus turpinām paplašināt arī savu komandu un oktobrī mums jau ir pievienojušies vairāki jauni darbinieki.

Pēdējo mēnešu laikā saskaramies ar lielu klientu zvanu un rakstiskās komunikācijas pieaugumu. Lielāko daļu no jautājumiem sastāda norēķinu jautājumi, gan par maksājuma apmēru, izmaiņām tarifos, valsts piešķirtā atbalsta apmēru un tā piemērošanas kārtību, gan norēķinu veida maiņu, kur klienti aktīvi izsaka vēlmi mainīt norēķinu veidu uz ikmēneša rēķinu, it īpaši tas ir jūtams no klientiem, kuri dabasgāzi izmanto apkurei un uz kuriem attiecas valsts atbalsts.

Lai veicinātu sasniedzamību klientiem, savu darbu organizējam arī ārpus ierastā darba laikā, tāpēc atbildes no mums klienti saņem arī darbdienas vakaros un brīvdienās.

Turpinām strādāt pie klientu apkalpošanas komandas paplašināšanas: esam jau pieņēmuši darbā vairākus jaunus kolēģus un turpinām meklēt vēl, lai spētu pēc iespējas vairāk atbildēt gan telefona zvanus, gan samazināt rakstiski saņemto jautājumu apstrādes laiku. Taču kā daudzi uzņēmumi arī mēs saskaramies ar kvalitatīva darba spēka trūkumu. Arī apmācību process prasa laiku.

Uz visiem iesūtītajiem jautājumiem atbildēsim – lūdzam atkārtoti tos neiesūtīt!

Aicinām klientus būt saprotošiem un, ja jautājums rakstiskā formā ir vienreiz iesniegts, tad aicinām atkāroti to neiesūtīt, jo pilnīgi visas vēstules tiek apstrādātas un atbildes tiek nosūtītas.

Saprotam, ka situācijas skaidrojums nesniedz atbildes uz interesējošajiem jautājumiem, tādēļ, aicinām klientus šobrīd primāri iepazīties ar pieejamo informāciju mūsu mājas lapā, kur esam apkopojuši svarīgāko:

Ja atbildi uz savu jautājumu šajās sadaļās neizdodas atrast, aicinām to iesūtīt, izmantojot klientu portālu vai e-pastā info@lg.lv.

Aicinām sekot līdzi aktuālākajai informācijai mūsu mājaslapā un sociālajos tīklos

Iepriekšējie jaunumi

23.09.2022. | pārvaldība
Izmaiņas Revīzijas komitejas sastāvā

Akciju sabiedrībā "Latvijas Gāze" ir saņemts Revīzijas komitejas locekļa Jura Lapšes paziņojums par Revīzijas komitejas locekļa amata atstāšanu ar 2022. gada 23. septembri.

AS “Latvijas Gāze”
Valde

Lasīt vairāk
21.09.2022. | iedzīvotājiem
PAPILDINĀTS! Aktualizētā informācija esošiem Izlīdzinātā maksājuma klientiem par pāriešanu uz ikmēneša rēķiniem

Norēķinu veida maiņa notiks automātiski un pakāpeniski, taču Izlīdzināto maksājumu varēs izmantot līdz 2023. gada 31. martam, aizpildot pieteikumu tā saglabāšanai.

Lasīt vairāk
06.09.2022. | iedzīvotājiem | valsts atbalsts
Sākot jau ar 1. jūliju mājsaimniecības ar vidējo mēneša patēriņu no 221 kWh saņems valsts atbalstu maksājumiem par dabasgāzi

Kompensācijas tiks piemērotas par periodu no 2022. gada 1. jūlija līdz 2023. gada 30. aprīlim. Mājsaimniecībām valsts atbalstam nav jāpiesakās, samazinātā maksa tiks iekļauta norēķinu dokumentos automātiski, atbilstoši valsts noteiktajam apmēram.

Lasīt vairāk