PAPILDINĀTS! Lai paaugstinātu klientu centra sasniedzamību, esam uzsākuši sadarbību ar ārpakalpojuma sniegšanas uzņēmumu, kas turpmāk nodrošinās daļu Latvijas Gāzes klientu centra pakalpojumus. Papildus turpinām paplašināt arī savu komandu un oktobrī mums jau ir pievienojušies vairāki jauni darbinieki.
Pēdējo mēnešu laikā saskaramies ar lielu klientu zvanu un rakstiskās komunikācijas pieaugumu. Lielāko daļu no jautājumiem sastāda norēķinu jautājumi, gan par maksājuma apmēru, izmaiņām tarifos, valsts piešķirtā atbalsta apmēru un tā piemērošanas kārtību, gan norēķinu veida maiņu, kur klienti aktīvi izsaka vēlmi mainīt norēķinu veidu uz ikmēneša rēķinu, it īpaši tas ir jūtams no klientiem, kuri dabasgāzi izmanto apkurei un uz kuriem attiecas valsts atbalsts.
Lai veicinātu sasniedzamību klientiem, savu darbu organizējam arī ārpus ierastā darba laikā, tāpēc atbildes no mums klienti saņem arī darbdienas vakaros un brīvdienās.
Turpinām strādāt pie klientu apkalpošanas komandas paplašināšanas: esam jau pieņēmuši darbā vairākus jaunus kolēģus un turpinām meklēt vēl, lai spētu pēc iespējas vairāk atbildēt gan telefona zvanus, gan samazināt rakstiski saņemto jautājumu apstrādes laiku. Taču kā daudzi uzņēmumi arī mēs saskaramies ar kvalitatīva darba spēka trūkumu. Arī apmācību process prasa laiku.
Uz visiem iesūtītajiem jautājumiem atbildēsim – lūdzam atkārtoti tos neiesūtīt!
Aicinām klientus būt saprotošiem un, ja jautājums rakstiskā formā ir vienreiz iesniegts, tad aicinām atkāroti to neiesūtīt, jo pilnīgi visas vēstules tiek apstrādātas un atbildes tiek nosūtītas.
Saprotam, ka situācijas skaidrojums nesniedz atbildes uz interesējošajiem jautājumiem, tādēļ, aicinām klientus šobrīd primāri iepazīties ar pieejamo informāciju mūsu mājas lapā, kur esam apkopojuši svarīgāko:
- par valsts atbalstu
- par masveida norēķinu veida maiņu no Izlīdzinātā maksājuma uz ikmēneša rēķiniem
- vēlies saglabāt Izlīdzināto maksājumu līdz 31.03.2022, aizpildi pieteikumu šeit
- vēlies noslēgt jaunu līgumu (ja esi iegādājies jaunu īpašumu, vai vēlies izmantot/atjaunot dabasgāzi objektā) aizpildi pieteikumu šeit
- informāciju par maksājumiem pieejama klientu portālā. Palīdzība reģistrācijai klientu portālā pieejama šeit
- par norēķiniem un ko darīt, ja izveidojusies pārmaksa lasi šeit
- par līguma pārtraukšanu vairāk informācijas šeit
- Citi biežāk uzdotie jautājumi
Ja atbildi uz savu jautājumu šajās sadaļās neizdodas atrast, aicinām to iesūtīt, izmantojot klientu portālu vai e-pastā info@lg.lv.
Aicinām sekot līdzi aktuālākajai informācijai mūsu mājaslapā un sociālajos tīklos