Rūpējoties par mūsu klientiem un darbiniekiem turpinām darbu attālināti
12.10.2020.

Lai neradītu riskus klientu un darbinieku veselībai, Latvijas Gāze ir pieņēmusi lēmumu turpināt nodrošināt klientu apkalpošanu tikai attālināti.

Mēs nepārtraukti pilnveidojam klientu attālināto apkalpošanu, rūpējoties par klientu ērtībām un pakalpojumu pieejamību. Jau šobrīd esam paplašinājuši maksājumu veikšanas iespējas klientu portālā, paredzot iespēju norēķināties, izmantojot populārāko banku internetbankas un maksājumu kartes. Tāpat Latvijas Gāzes mājaslapā iespējams samaksāt cita klienta, piemēram, vecāku rēķinu.

Mūsu populārākie elektroniskie pakalpojumi:

Lai pēc iespējas ātrāk rastu atbildes uz saviem jautājumiem, aicinām izmantot klientu portālu vai apmeklēt sadaļu Biežāk uzdotie jautājumi, kurā atrodamas atbildes uz jautājumiem, kas radušies mūsu klientiem. Ja tomēr atbildi neatrodiet, ar mums iespējams sazināties, rakstot e-pastu uz info@lg.lv, nosūtot ziņojumu klientu portālā vai zvanot uz tālruni 67869866 darba dienās no 8:00-18:00.

Ja vēl neesat reģistrējušies klientu portālā, aicinām reģistrēties, autorizējoties ar internetbanku un aizpildot nepieciešamo informāciju

Reģistrēties klientu portālā

Iepriekšējie jaunumi

06.10.2020.

Jau sešpadsmito reizi veiktais pētījums un izveidotais “Baltijas mīlētāko zīmolu tops” ļauj iepazīties ar Latvijā un Baltijā novērtētākajiem zīmoliem. Tops palīdz uzņēmumiem gūt ieskatu sabiedrības viedoklī un uzzināt, kā novērtēts tieši viņu veidotais zīmols. Topā veidošanas procesā tiek izpētīti vairāk nekā 500 populārākie zīmoli, kuri tiek vērtēti dažādās kategorijās.

11.09.2020.

Latvija, tāpat kā citas Eiropas Savienības dalībvalstis, ir apņēmusies sasniegt ambiciozus klimata mērķus enerģētikas un transporta jomās. Viens no mērķiem ir veicināt tīrākas enerģijas izmantošanu transportā.