21.04.2021. | finanses
Publicēts AS “Latvijas Gāze” pārskats par 2020. gadu

Neskatoties uz izaicinājumiem dabasgāzes tirgū, AS “Latvijas Gāze” koncerna neto apgrozījums 2020. gadā sasniedza 190.5 miljonus EUR, EBITDA - 26.5 miljonus EUR. Koncerna neto peļņa 2020. gadā bija 11.2 miljonus EUR.

Lasīt vairāk
19.02.2021. | finanses
Latvijas Gāze ir noslēgusi jaunu kredītlīnijas līgumu ar “OP Corporate Bank plc” Latvijas filiāli

Lai nodrošinātu finansējumu dabasgāzes iegādei nākamajām divām dabasgāzes iesūknēšanas sezonām, Latvijas Gāze ir noslēgusi jaunu kredītlīnijas līgumu ar “OP Corporate Bank plc” Latvijas filiāle, tādējādi turpinot aizsākto sadarbību.

Lasīt vairāk
17.12.2020. | uzņēmumiem | CNG | ilgtspēja
Uzņēmumi Latvijā izvēlas CNG degvielu

Jēkabpils ir viena no pirmajām pilsētām, kurā darbojas komerctransports ar CNG dzinēju. Autobusu flotes atjaunošana ar septiņām CNG mašīnām Jēkabpilī ir ļāvusi saglabāt līdzšinējo braukšanas pamattarifu – 0,50 eiro – un atlaides, piemēram, bezmaksas braucienus skolēniem, stāsta SIA “Jēkabpils autobusu parks” valdes priekšsēdētājs Jānis Ščerbickis.

Lasīt vairāk
04.11.2020. | pārvaldība | ilgtspēja
Latvijas Gāze iegūst EcoVadis sudraba godalgu par ilgtspējīgu uzņēmējdarbību

Veicot detalizētu auditēšanas procedūru, EcoVadis – viens no pasaules uzticamākajiem biznesa ilgtspējas novērtētājiem, Latvijas Gāzei piešķir sudraba godalgu.

Lasīt vairāk
20.10.2020. | uzņēmumiem | CNG | ilgtspēja
Latvijas Gāze rīkotā konference pulcē CNG auto tirgotājus, valdības pārstāvjus un interesentus

Šī gada 13. oktobrī Latvijas Gāze rīkotās konferences “Gāze un transports. Mīti. Realitāte. Ieguvumi.” ietvaros noritēja paneļdiskusija, kurā eksperti un klātesošie sprieda par iespējām samazināt siltumnīcefekta gāzes (SEG) emisijas transportā, lai sasniegtu starptautiski izvirzītos klimata mērķus, vienlaikus saglabājot uzņēmēju konkurētspēju.

Lasīt vairāk
06.10.2020. | pārvaldība
Latvijas Gāze - mīlēts un zaļš zīmols

Jau sešpadsmito reizi veiktais pētījums un izveidotais “Baltijas mīlētāko zīmolu tops” ļauj iepazīties ar Latvijā un Baltijā novērtētākajiem zīmoliem. Tops palīdz uzņēmumiem gūt ieskatu sabiedrības viedoklī un uzzināt, kā novērtēts tieši viņu veidotais zīmols. Topā veidošanas procesā tiek izpētīti vairāk nekā 500 populārākie zīmoli, kuri tiek vērtēti dažādās kategorijās.

Lasīt vairāk