
Lai atvieglotu mūsu klientu ikdienu un padarītu rēķinu apmaksu vienkāršāku, rūpējamies par ērtu un pieejamu norēķinu pakalpojuma saņemšanu. Attīstot pieejamos pakalpojumus, domājam gan par klientiem, kas visus pakalpojumus izmanto digitāli, gan tiem, kas labprāt maksājumus veic skaidrā naudā.

Šā gada 29. jūnijā notika Dienas Bizness rīkota konference, kurā enerģētikas nozares uzņēmumi un speciālisti runāja par nozares izaicinājumiem Eiropas Klimata plāna mērķu sasniegšanai un enerģētikas sektora konkurētspēju un stabilitāti.

Gaso pakalpojumu tarifs paredzēts 4,5 gadu ilgam regulācijas periodam (no 2021. gada 1. jūlija līdz 2025. gada 31. decembrim).

Izmaiņas ir saistītas gan ar dabasgāzes cenu pieaugumu globālajos tirgos, gan ar sadales sistēmas operatora Gaso pakalpojumu tarifa grozījumiem, ko vēl šā gada 30. aprīlī apstiprināja Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK).

Uzlabojoties epidemioloģiskajai situācijai valstī, no 1. jūnija rēķinu apmaksa Maxima veikalos atkal pieejama bez laika ierobežojuma – veikala darba laikā.

Rūpējoties par klientu ērtībām, papildus jau esošajiem reģistrācijas veidiem – autorizācijai portālā ar internetbanku un eParakstu, esam ieviesuši reģistrāciju klientu portālā, izmantojot e-pastu un paroli.