30.03.2022. | iedzīvotājiem | padomi
Padomi personiskās informācijas aizsardzībai, lai neuzķertos uz krāpnieku trikiem

Laikā, kad aktivizējušies dažādi krāpnieki un apšaubāmas informācijas izplatītāji, aicinām uzmanīgi pārdomāt, kam sniedzat savus personas datus, finanšu informāciju, uz kurieni veicat naudas pārskaitījumu, kā arī, ko publicējiet dažādās sociālo tīklu vietnēs. Arī Latvijas Gāzes klienti ir saskārušies ar krāpnieciskiem gadījumiem, kad Latvijas Gāzes vārdā ir izsūtīti viltus rēķini, tāpēc aicinām būt vērīgiem un neuzķerties uz krāpnieku trikiem.

Lasīt vairāk
28.03.2022. | iedzīvotājiem | padomi
Atpazīsti sadales sistēmas operatora GASO darbiniekus

Dabasgāzes infrastruktūras apkalpošana un uzturēšana reizēm prasa speciālistu nepieciešamību iekļūt mājā vai pagalmā, lai rūpētos par dabasgāzes piegādes tīkla uzturēšanu un nolasītu skaitītāju rādījumus.

Lasīt vairāk
14.03.2022. | tarifi | iedzīvotājiem
Būtiskas izmaiņas mājsaimniecībām, kas dabasgāzi saņem pēdējās garantētās piegādes ietvaros

Lai līdzšinējā rēķina summa pēkšņi nesagādā galvassāpes, aicinām pēc iespējas ātrāk noslēgt dabasgāzes tirdzniecības līgumu, ja tas objektā līdz šim nav izdarīts un dabasgāzi saņemiet pēdējās garantētās piegādes (PGP) ietvaros. PGP lietotājiem, kuri 6 mēnešu laikā nav noslēguši līgumu, dabasgāzes cena būs 2x lielāka.

Lasīt vairāk
07.03.2022. | uzņēmumiem | dabasgāzes tirgus
Par dabasgāzes cenas prognozēm 2022. gada aprīlim

Latvijas Gāze informē, ka ņemot vērā ģeopolitisko situāciju un tās būtisko ietekmi uz dabasgāzes tirgu, dabasgāzes cena aprīlim Eiropā atbilstoši šī brīža prognozēm svārstās ap 250-300 EUR/MWh.

Lasīt vairāk
23.02.2022. | iedzīvotājiem | valsts atbalsts
Valsts atbalsta piešķiršana klientiem, kas norēķinās pēc izlīdzinātā maksājuma metodes

Klienti, kuri norēķinās pēc izlīdzinātā maksājuma metodes principa un kvalificējas atbalsta saņemšanai (vidējais patēriņš gadā ir sākot no 250 m3) var būt droši, ka valsts piešķirto atbalstu saņems pilnā apmērā.

Lasīt vairāk
23.02.2022. | uzņēmumiem
Mēs jautājām. Jūs mums atbildējāt.

2021. gada nogalē sadarbībā ar pētījuma aģentūru RAIT veicām ikgadējo klientu apmierinātības un lojalitātes pētījumu. Esam pateicīgi par klientu lielo atsaucību, vērtīgajiem ierosinājumiem, atsauksmēm un atklātību. Vēlamies sniegt atgriezenisko saiti par pētījumā gūtām atziņām.

Lasīt vairāk