
Lai mūsu klientiem nodrošinātu ērtāku pakalpojumu izmantošanu, pārskatāmāku izkārtojumu un vizuāli mūsdienīgāku saskarsmi, esam rūpīgi strādājuši pie klientu portāla uzlabošanas.

Laikā, kad aktivizējušies dažādi krāpnieki un apšaubāmas informācijas izplatītāji, aicinām uzmanīgi pārdomāt, kam sniedzat savus personas datus, finanšu informāciju, uz kurieni veicat naudas pārskaitījumu, kā arī, ko publicējiet dažādās sociālo tīklu vietnēs. Arī Latvijas Gāzes klienti ir saskārušies ar krāpnieciskiem gadījumiem, kad Latvijas Gāzes vārdā ir izsūtīti viltus rēķini, tāpēc aicinām būt vērīgiem un neuzķerties uz krāpnieku trikiem.

Dabasgāzes infrastruktūras apkalpošana un uzturēšana reizēm prasa speciālistu nepieciešamību iekļūt mājā vai pagalmā, lai rūpētos par dabasgāzes piegādes tīkla uzturēšanu un nolasītu skaitītāju rādījumus.

Lai līdzšinējā rēķina summa pēkšņi nesagādā galvassāpes, aicinām pēc iespējas ātrāk noslēgt dabasgāzes tirdzniecības līgumu, ja tas objektā līdz šim nav izdarīts un dabasgāzi saņemiet pēdējās garantētās piegādes (PGP) ietvaros. PGP lietotājiem, kuri 6 mēnešu laikā nav noslēguši līgumu, dabasgāzes cena būs 2x lielāka.

Paplašinot maksājumu veikšanas iespējas, mūsu klienti, maksājumus par dabasgāzi var veikt arī mazumtirdzniecības tīkla “Top” veikalos visā Latvijā.

Zemāka temperatūra apkures sezonā un ievērojami augstākas dabasgāzes cenas bija divi galvenie faktori, kas ietekmēja AS “Latvijas Gāze” finanšu rezultātus 2021. gadā. Zemāka temperatūra palielināja Latvijas Gāze pārdošanas apjomus un Gaso sadales tīkla noslodzi.