
Šī gada nogalē veiksim noslēdzošo pāreju uz jauno pašapkalpošanās klientu portālu un norēķinu sistēmu, kas saistīta ar vērienīgu klientu datu pārnešanu, tādējādi pabeidzot šajā gadā uzsākto informācijas tehnoloģiju sistēmas modernizāciju, kas tika uzsākta, lai nodrošinātu Enerģētikas likumā noteiktās neatkarības prasības.

Esam uzsākuši vērienīgu informācijas tehnoloģiju sistēmas modernizāciju, kas ir būtisks solis Latvijas Gāzes pakalpojumu attīstībā.

Dabasgāzei un biometānam ilgtermiņā būs nozīmīga loma kravu un pasažieru transportā, taču alternatīvās degvielas lietošanas veicināšanai ir nepieciešama gan infrastruktūra, gan fiskālais un finanšu atbalsts, gan Eiropas Savienību (ES) politiku pārskatīšana, secināja eksperti diskusijā “Gāze un transports. Mīti. Realitāte. Ieguvumi”. Sarunas galvenais temats bija starptautisko klimata mērķu sasniegšana, saglabājot transporta uzņēmumu konkurētspēju.

Lai neradītu riskus klientu un darbinieku veselībai, Latvijas Gāze ir pieņēmusi lēmumu turpināt nodrošināt klientu apkalpošanu tikai attālināti.

Mēs nepārtraukti pilnveidojam klientu attālināto apkalpošanu, rūpējoties par klientu ērtībām un pakalpojumu pieejamību. Jau šobrīd esam paplašinājuši maksājumu veikšanas iespējas klientu portālā, paredzot iespēju norēķināties, izmantojot populārāko banku internetbankas un maksājumu kartes. Tāpat Latvijas Gāzes mājaslapā iespējams samaksāt cita klienta, piemēram, vecāku rēķinu.

Esam uzsākuši vērienīgu informācijas tehnoloģiju sistēmas modernizāciju, kas ir būtisks solis Latvijas Gāzes pakalpojumu attīstībā.