Norēķini

Norēķini

Kā veidojas dabasgāzes cena?

Dabasgāzes cena ietver ne tikai cenu par pašu dabasgāzi kā preci, bet arī tirdzniecības, uzglabāšanas un pārvades jaudas pakalpojumus.

Līdz 2023.gada 30. aprīlim: Dabasgāzes cenu mājsaimniecībām regulē Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija.

No 2023. gada 1.maija: Dabasgāzes cenu nosaka brīvais tirgus. UNIVERSĀLĀ pakalpojuma dabasgāzes cena konkrētā tirdzniecības periodā nevar pārsniegt MK noteikumos atrunāto atsauces cenu. Par atsauces cenas aprēķinu un publicēšanu savā mājaslapā ir atbildīgs sadales sistēmas operators GASO.

Dabasgāzes cena ir tikai viena no piecām komponentēm, kas veido kopējo maksājumu par dabasgāzi un ir vienīgā, kas atšķiras starp visiem dabasgāzes tirgotājiem.

Papildus dabasgāzes cenai rēķinā tiek iekļautas sekojošas komponentes:

  • Sadale – nosaka GASO par dabasgāzes piegādi pilsētas robežās. Sastāv no fiksētās un mainīgās daļas (atkarīga no dabasgāzes patēriņa).
  • Pārvade (izejas punkts) – nosaka Conexus Baltic Grid par dabasgāzes transportēšanu maģistrālajos vados.
  • Akcīzes nodoklis – nosaka un regulē valsts.

Pievienotās vērtības nodoklis 21% - nosaka un regulē valsts.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Kā uzzināt, cik man ir jāmaksā?

Informācija par veicamo maksājumu ir pieejama:
- klientu portāla sadaļā Rēķini;
- rēķinu sūtam arī uz Jūsu e-pastu vai pa pastu, atkarībā no pieteikumā norādītā saņemšanas veida.

E-pastā rēķinu saņemsiet no 10. līdz 15. datumam katru mēnesi bez maksas.

Ja esat izvēlējies saņemt rēķinus pa pastu, tad tos saņemsiet vēlāk, atkarīgs no VAS Latvijas Pasts piegādēm. Maksa par ikmēneša rēķina nosūtīšanu pa pastu saskaņā ar publicēto cenrādi. Aicinām mainīt norēķinu dokumentu saņemšanas veidu uz e-pastu, to piesakot klientu portālā.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Kad es saņemšu rēķinu par dabasgāzi?

Rēķinu izsūtīsim katru mēnesi līdz 10.-15. datumam uz norādīto e-pasta adresi un klientu portālā.

Rēķinu iespējams saņemt arī pa pastu, bet jāņem vērā, ka tad to saņemsiet vēlāk un saskaņā ar pakalpojumu cenrādi.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Kā jāveic norēķini?

Norēķini par patērēto dabasgāzi jāveic katru mēnesi. Jūs saņemsiet rēķinu, balstoties uz Jūsu faktisko vai sadales sistēmas operatora GASO aprēķināto patēriņu.

  • Apmaksājiet rēķinu līdz katra mēneša 20. datumam.
Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Kur es varu veikt maksājumus?
  • Klientu portālā – kur vienmēr pieejama aktuālā informācija par summu samaksai, veikto maksājumu vēsture un rēķini pieejami izdrukāšanai.
  • Latvijas Gāze mājas lapā – Jūs varat apmaksāt savu vai cita klienta rēķinu, norādot abonenta numuru vai līguma numuru. Lai veiktu maksājumu, nav nepieciešama autorizācija klientu portālā un maksājumu iespējams veikt gan izmantojot maksājumu kartes (Mastercard, Visa), gan populārākās bankas Latvijā (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor/DNB).

Maksājumu var veikt tikai par tādu objektu, kuram ir aktīvs dabasgāzes tirdzniecības līgums. Ja līgums ir pārtraukts un Jums jāveic noslēguma rēķina apmaksa, aicinām to darīt klientu portālā.

  • Internetbankā  – aizpildot maksājuma uzdevumu savā internetbankā uz Latvijas Gāze norēķinu kontu.
  • Tirdzniecības vietās un Latvijas Pasta nodaļās - lai veiktu maksājumu jānoskenē svītrkods, kas pieejams saņemtajā norēķinu dokumentā. Norēķinus iespējams veikt gan skaidrā naudā, gan ar bankas karti. Maksa par pakalpojumu tiek piemērota saskaņā ar tirdzniecības vietā noteikto cenrādi:
Maxima

top!
Mego
Narvesen
eLats
Latvijas Pasts

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Kas man jānorāda maksājuma mērķī?

Maksājuma mērķī lūdzam norādīt precīzu abonenta vai līguma numuru. Kļūdas gadījumā Jūsu maksājuma apstrāde var aizņemt vairāk laika.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Kā es varu samaksāt citas personas vietā?

Jūs varat veikt maksājumu citas personas (klienta) vietā, norādot viņa abonenta vai līguma numuru.

Veikt maksājumu

Lai veiktu maksājumu, nav nepieciešama autorizācija klientu portālā un maksājumu iespējams veikt gan izmantojot maksājumu kartes (Mastercard, Visa), gan populārākās internetbankas Latvijā (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor/DNB).

Maksājumu var veikt tikai par tādu īpašumu, kuram ir aktīvs dabasgāzes tirdzniecības līgums. Ja līgums ir pārtraukts un Jums jāveic noslēguma rēķina apmaksa, aicinām to darīt klientu portālā.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Esmu veicis avansa maksājumu uz veco līgumu, tagad esmu noslēdzis jaunu līgumu, kas notiks ar manu avansa maksājumu?

Jūsu avansa maksājumu (pārmaksa) pārcelsim uz Jūsu jauno līgumu par citu īpašumu.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Kā rīkoties, ja izveidojusies pārmaksa?

Pārmaksa tiek novirzīta uz nākamo norēķinu perioda maksājumu un maksājumi Jums nav jāveic, kamēr tos nosedz pārmaksātā summa.

Ja Jūs vēlaties pārcelt pārmaksu uz citu abonenta numuru, lūdzam aizpildīt un atsūtīt mums pārmaksas pieteikumu izmantojot klientu portālā mans.lg.lv vai uz e-pasta adresi info@lg.lv.

Ja īpašumam mainās lietotājs (īpašnieks vai īrnieks) un jaunais lietotājs neslēdz līgumu ar Latvijas Gāze, lūdzam aizpildīt un atsūtīt mums pieteikumu līguma izbeigšanai un pieteikumu pārmaksas atgūšanai, norādot visu informāciju pārmaksas izmaksas pārskaitījumam uz norēķinu kontu. Ja pārmaksātā summa ir lielāka par 300 EUR, lūdzam pieteikumu pārmaksas pārcelšanai vai izmaksai sūtīt mums uz e-pasta adresi info@lg.lv ar drošu elektronisko parakstu vai pa pastu, adresējot AS "Latvijas Gāze", Aristida Briāna iela 6, Rīga, LV-1001. Izmaksa tiek veikta 2 mēnešu laikā no dienas, kad ir saņemts pieteikums vai visi nepieciešamie dokumenti pieteikuma apstrādei.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Ko man darīt, ja pārtraucot līgumu, ir pārmaksa?

Pārtraucot līgumu, Jums ir iespēja pārmaksu pārcelt uz citu Jūsu norādīto īpašumu vai atgūt to norēķinu kontā. Pārmaksas pārcelšanai lūdzam aizpildīt pieteikumu pārmaksas pārcelšanai vai izmaksai.

Ja īpašumam mainās īpašnieks vai īrnieks un, ja Jums ir izveidojusies pārmaksa, un Jūs nepārslēgsiet līgumu ar Latvijas Gāze citā adresē, lūdzam aizpildīt un atsūtīt mums pieteikumu līguma izbeigšanai un pieteikumu pārmaksas pārcelšanai vai izmaksai, norādot visu informāciju pārmaksas izmaksas pārskaitījumam uz norēķinu kontu. Ja pārmaksātā summa ir lielāka par 300 EUR, lūdzam pieteikumu pārmaksas pārcelšanai vai izmaksai sūtīt mums uz e-pasta adresi info@lg.lv ar drošu elektronisko parakstu vai pa pastu, adresējot AS "Latvijas Gāze", Aristida Briāna iela 6, Rīga, LV-1001.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Ko darīt, ja esmu veicis kļūdainu maksājumu?

Ja esat veicis kļūdainu maksājumu, lūdzam atsūtīt mums aizpildītu Pieteikumu kļūdaina maksājuma atmaksai uz e-pasta adresi info@lg.lv.
Ja summa nepārsniedz 300 EUR pieteikumu varat sūtīt skenētā vai fotografētā veidā, pieteikumus ar maksājuma summu virs 300EUR nepieciešams parakstīt un nosūtīt mums pa pastu (adresējot AS "Latvijas Gāze", Aristida Briāna iela 6, Rīga, LV-1001) vai uz e-pasta adresi info@lg.lv, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Ko darīt, ja man ir parāds un es pašlaik nevaru samaksāt?

Mums ir svarīga katra klienta finansiālā labsajūta, tādēļ risinājumus meklēsim kopā. Aicinām nevilcinoties sazināties ar mums! Lai pagarinātu apmaksas termiņu vai sadalītu maksājumu, aizpildiet un nosūtiet mums pieteikumu parāda samaksai pa daļām vai atmaksas termiņa pagarinājumam uz e-pasta adresi info@lg.lv vai nosūtiet mums ziņojumu klientu portālā.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Cik ilgi tiek izskatīts iesniegums par parāda pakāpenisku samaksu?

Mēs katru gadījumu izskatām individuāli, tādēļ atbildes sniegšanas termiņš ir saistīts gan ar summas apmēru, gan pakāpeniskās samaksas termiņu, gan arī no Jūsu iepriekšējo maksājumu veikšanas disciplīnas. Mēs atbildi sniegsim pēc iespējas ātrāk.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Kas ir Sadales sistēmas operators GASO

GASO ir vienīgais dabasgāzes sadales sistēmas operators Latvijā, nodrošinot dabasgāzes piegādi no pārvades sistēmas līdz gala patērētājiem. GASO nodrošina sadales infrastruktūras attīstību, dabasgāzes pieslēgumu izbūvi, sistēmas ekspluatāciju un dabasgāzes uzskaiti, kā arī avārijas dienesta darbību.

GASO rūpējas, lai visiem dabasgāzes tirgus dalībniekiem būtu vienlīdzīgi nosacījumi un mūsdienīgi rīki, ar kuru palīdzību nodrošināt dabasgāzes tirgus funkcionalitāti.

Vairāk informācijas par uzņēmumu AS GASO pieejama mājas lapā www.gaso.lv

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Vai man jāslēdz līgums ar Sistēmas operatoru GASO par sistēmas pakalpojumiem ?

Izvēloties savam mājoklim dabasgāzi no Latvijas Gāze, atsevišķs līgums ar sistēmas operatoru GASO nav jāslēdz – līgumā tiks iekļauta gan dabasgāzes objekta tehniskā informācija, gan informācija par sistēmas pakalpojumiem. Tāpat arī rēķinā tiek iekļautas visas komponentes, kas sastāda kopējo maksājumu par dabasgāzes izmantošanu mājoklī:

  • Dabasgāzes cena - cenu par pašu dabasgāzi kā preci.
  • Sadale nosaka GASO par dabasgāzes piegādi pilsētas robežās. Sastāv no fiksētās un mainīgās daļas (atkarīga no dabasgāzes patēriņa).
  • Pārvade (izejas punkts)nosaka Conexus Baltic Grid par dabasgāzes transportēšanu maģistrālajos vados.
  • Akcīzes un Pievienotās vērtības nodoklis 21% nodoklisnosaka un regulē valsts.
Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Kas ir sadales pakalpojums, kas iekļauts ikmēneša rēķinā par dabasgāzi?

Sadales pakalpojumu nodrošina uzņēmums GASO. Tās ir izmaksas, kuras veidojas par gāzesvadu un sadales iekārtu rekonstrukciju, uzturēšanu, un Avārijas dienesta darbu. Tas nozīmē, ka kopējā maksājumā par dabasgāzi tiek iekļauta sadales pakalpojuma maksa par infrastruktūras nodrošināšanu un uzturēšanu tehniska kārtībā no piegādes punkta līdz pat klienta mājoklim.

Maksa par sadales pakalpojumu sastāv no fiksētās un mainīgās maksas:

  • Fiksētā maksa ir atkarīga no gazificētā objekta pieslēguma atļautās slodzes.
  • Mainīgā maksa ir atkarīga no patērētā dabasgāzes apjoma gadā. Pēc patērētā dabasgāzes gada apjoma objektam tiek noteikta atbilstošā tarifa grupa.

Noslēdzoties kalendārajam gadam, GASO veic tarifu pārrēķinu atbilstoši lietotāja faktiskajam gada patēriņam. Ja gada laikā izmantotais dabasgāzes apjoms pārsniedz vai ir mazāks par iepriekš noteikto tarifa grupu (līdz 2 635; no 2 635,1 līdz 263 450 kWh) tiek veikts pārrēķins par visu iepriekšējo gadu.

Šādā situācija, rēķina detalizācijā būs redzama tarifa korekcija ar pārrēķinu par katru mēnesi, atkarībā no tā vai tarifa grupa tiek paaugstināta, vai samazināta.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Kāpēc rēķina detalizācijā parādās vairāki Sadales sistēmas pakalpojuma maksājumi?

Rēķina sadaļā "Rēķina detalizācija" tiek uzrādīts veiktais pārrēķins par Sadales sistēmas pakalpojumiem par visu iepriekšējo kalendāro gadu.

Detalizācijā tiek norādīts:

  • Periods (mēnesis, gads) par kuru veikts pārrēķins;
  • Kādam pakalpojumam tas veikts (Sadales pakalpojums – mainīgā daļa);
  • Kāda summa tika pārrēķināta.

Ar “-” zīmi tiek norādīts iepriekš ieturētais maksājums norādītajā periodā, savukārt ar “+” zīmi norādīta summa, kas aprēķināta piemērojot korekto tarifa grupu.

Rēķina paraugs


Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Kāpēc Sadales sistēmas pakalpojuma pārrēķins tiek veikts tikai vienureizi gadā?

Saskaņā ar Ministru kabineta 2017.gada 7.februāra noteikumu Nr.78 “Dabasgāzes tirdzniecības un lietošanas noteikumi” 91.punktu, sadales sistēmas operators ir atbildīgs par tarifu pareizu piemērošanu gazificētajā objektā. Tāpēc pārrēķins tiek veikts uz Noteikumos paredzētā deleģējuma pamata izdotās akciju sabiedrības “GASO” 2023.gada 20.aprīļa kārtības “Sadales sistēmas pakalpojumu tarifu pielietošanas kārtība” 29. un 30.punktā, kas nosaka, ka operators veic gazificēto objektu tarifa pārrēķinu atbilstoši faktiskajam dabasgāzes gada patēriņam tikai noslēdzoties kalendārajam gadam.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Ja nākošajā gadā plānoju tērēt vairāk dabasgāzes, vai man jāpārslēdz līgums par lielāku dabasgāzes izmantošanas apjomu (nekā sākotnēji norādīts līgumā), vai man tiks veikts pārrēķins automātiski?

Sadales pakalpojuma mainīgā maksa ir atkarīga no patērētā dabasgāzes apjoma gadā. Slēdzot līgumu tiek norādīts plānotais dabasgāzes patēriņa apjoms un balstoties uz tā tiek noteikta atbilstošā tarifa grupa. Ja, noslēdzoties kalendārajam gadam, GASO konstatē, ka faktiski patērētais dabasgāzes daudzums gadā neatbilst iepriekš piemērotajai sadales tarifu grupai, tiek veikts pārrēķins par visu gadu atbilstoši faktiskajam dabasgāzes patēriņam un tiek piemērota faktiskajai situācijai atbilstošā tarifu kategorija. Jauns līgums vai tarifa maiņa līguma termiņa laikā nav jāpārslēdz, pārrēķins tiks veikts automātiski tikai noslēdzoties kalendārajam gadam.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Es šobrīd nelietoju dabasgāzi, bet kāpēc man ir jāmaksā?

Katrs dabasgāzes lietotājs ne tikai patērē dabasgāzi, bet neizbēgami izmanto arī infrastruktūru. Lielāko daļu no sadales sistēmas pakalpojuma izmaksām veido dabasgāzes piegādei nepieciešamās infrastruktūras uzturēšanas izmaksas, kas nav atkarīgas no dabasgāzes patēriņa. Kā skaidro Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija, lai uzturētu infrastruktūru atbilstošā tehniskā stāvoklī un nodrošinātu citas sadales sistēmas funkcionēšanai nepieciešamās darbības, tika mainīta tarifu struktūra, nosakot arī fiksēto tarifa daļu. Pretējā gadījumā veidotos situācija, kurā lietotāji, kas dabasgāzi faktiski nelieto vai lieto niecīgā apmērā, nepiedalītos infrastruktūras izmaksu segšanā, bet tiem jebkurā laikā būtu iespēja lietot dabasgāzi. Savukārt nepieciešamās infrastruktūras uzturēšana šādu lietotāju vajadzībām būtu jānodrošina par līdzekļiem, kas saņemti no citiem lietotājiem. Detalizētāka informācija: https://www.gaso.lv/

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Esmu saņēmis neierasti lielu rēķinu. Kā pārliecināties, ka nav notikusi kāda tehniska kļūda vai noplūde?

Ja nejūtat specifisku gāzes smaku - odorantu, tad noplūdes faktu varat izslēgt. Rīcība, ja sajutāt gāzes smaku.

Savukārt vienkāršākais veids, kā pārliecināties, vai maksājums ir aprēķināts pareizi – salīdzināt faktisko skaitītāja rādījumu ar uzskaitīto. Ja sen neesat ziņojuši skaitītāja rādījumu, tad GASO aprēķinātais rādījums var neatbilst faktiskajam. Līdz ar to, ja rēķinā norādītais skaitītāja rādījums atšķiras no faktiskā rādījuma norēķinu perioda beigās, sazinieties ar mums, rakstot uz e-pastu: info@lg.lv 

Aicinām e-pasta vēstulē norādīt vārdu, uzvārdu, abonenta numuru un aktuālo skaitītāja rādījumu, ātrākai ienākošo e-pastu apstrādei.

Atgādinām, skaitītāja rādījumu ziņošanas periodi ir atvērti katru mēnesi no 27. datuma līdz nākamā mēneša pirmajai darba dienai neatkarīgi no patēriņa.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Esmu saņēmis rēķinu, kuru nevaru uzreiz apmaksāt. Kā rīkoties?

Gadījumā, ja pēkšņi saskaraties ar situāciju, kurā nevarat laicīgi apmaksāt rēķinu, lūdzam aizpildīt un parakstīt pieteikumu un nosūtīt to uz e-pastu: info@lg.lv.

Maksājumu iespējams veikt pa daļām, izlīdzinot līdz 6 mēnešiem (papildus būs jāveic arī ikmēneša maksājumi).

Vēršam uzmanību, ka iesniegtais pieteikums vēl negarantē maksājuma sadalījuma izveidi. Pieteikumu izskatīsim un sniegsim Jums atbildi.

Rēķina saņemšana pa pastu ir maksas pakalpojums saskaņā ar www.lg.lv publicēto cenrādi, savukārt e-pastā un klientu portālā BEZ MAKSAS. Ja šobrīd rēķinu saņemat pa pastu, aicinām pieteikumā norādīt arī e-pasta adresi turpmāko dokumentu saņemšanai no mums.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Kāpēc gāzes rēķinā kā gāzes mērvienība norādītas kilovatstundas (kWh)? Vai gāzi nemēra kubikmetros?

Dabasgāzes patēriņa uzskaitei un skaitītāja rādījumu ziņošanai joprojām tiek izmantoti kubikmetri (m3), taču saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 78 „Dabasgāzes tirdzniecības un lietošanas noteikumi” norēķinos par dabasgāzi ir jāizmanto kilovatstundas (kWh). Tas nozīmē, ka mums kā dabasgāzes tirgotājam ir pienākums patērēto dabasgāzi rēķinā norādīt kilovatstundās. Šāda prasība ieviesta, lai pēc iespējas precīzāk uzskaitītu patērēto dabasgāzi, jo dabasgāzes daudzums vienā kubikmetrā var būt dažāds. Tas ir atkarīgs gan no dabasgāzes temperatūras, gan no spiediena.

Lai iegūtu patēriņu kWh, kubikmetri tiek sareizināti ar siltumspējas koeficientu.

Klientu ērtībai pieejams mērvienību kalkulators, kurā ievadot savu dabasgāzes patēriņu kubikmetros un izvēloties siltumspējas zonu, var ātri un ērti savu patēriņu izteikt kilovatstundās.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.
Kas ir siltumspēja?

Siltumspēja ir siltuma daudzums, kādu var iegūt, pilnīgi sadedzinot 1 m³ gāzes. Dabasgāzes daudzums 1 m³ var būt dažāds, tas atkarīgs gan no dabasgāzes temperatūras, gan spiediena, tāpēc visā Latvijas teritorijā ir izvietotas speciālas ierīces – hromatogrāfi, kas mēra siltumspēju katrā zonā.

Siltumspējas koeficienti tiek izmantoti, lai dabasgāzes daudzumu m³ izteiktu kWh, jo saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 78 „Dabasgāzes tirdzniecības un lietošanas noteikumi,” norēķinos par dabasgāzi jāizmanto kilovatstundas (kWh). Tas nozīmē, ka mums kā dabasgāzes tirgotājam ir pienākums patērēto dabasgāzi rēķinā norādīt kilovatstundās. Pārrēķinam tiek izmantota formula:

dabasgāzes apjoms (m³) × siltumspēja = dabasgāzes apjoms (kWh)

Klientu ērtībai pieejams mērvienību kalkulators, kurā ievadot savu dabasgāzes patēriņu kubikmetros, un, izvēloties siltumspējas zonu, var ātri un ērti savu patēriņu izteikt kilovatstundās.

Vai atbilde bija jums lietderīga? Paldies par atbildi – tā mums noteikti palīdzēs uzlabot servisu.